Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - LMO launch

Ser at Tomium nå bekrefter at spillet funker med iOS 9.
https://community.lego.com/t5/MINIFIGURES-ONLINE/Update-iOS9-patched/m-p/13137158#U13137158

7 Likes

Rally i morgen :wink:

1 Like

Lego med en ny tweet/video.

Yo Ho, Yo Ho, a (LEGO) Pirate’s life for me! Play LEGO Minifigures Online! https://t.co/1LrsaRFNZl

— LEGO (@LEGO_Group) October 3, 2015
3 Likes

Driver og lugger opp nå I UK…? Hvorfor?.. De er inne på top #100 Family grossing lista igjen…

Kanskje det er slik at de få som spiller det omsetter noe inni helv… pga minifigure kjøp osv…

Spretter rundt så neppe inne lenge, men verdt å holde et øye på?

Bare nei… Skal du begynne å hause LMO igjen nå ?

1 Like

Hva pokker er det du og klanen din driver med om dagen nofun? hvis noen skriver noe positivt om Fun MÅ det slåes i hjel for en vær pris. Bagger sier att den spretter rundt, så det varer neppe lenge, ble det ett for voldsomt optimistisk utsagn for deg en tidlig torsdags morgen :wink: Lmo troner på forsidene på legos nettsider i flere land, jeg er klar over att dette helt sikkert høres helt vilt ut for deg men kan det hende att reklamen hjelper LMO bittelitt men omsetningen. Eller blir det litt for hausete for deg :wink:

6 Likes

Bare stfu begge to :wink: ingen av dere har noe som helst grunnlag for å ha mer rett en den andre, siden det er mulig å kjøpe ting ingame kan begge ha rett. Usikkerheten vil råde frem til fasit foreligger i kvartalene. Eksempel på dette er CSGO hvos man kan kjøpe våpenskins. Dette går det prstisje i og alle som spiller CSGO fast bruker mye penger der, det er en pengemaskin ut av en annen verden!

OG i dagens form er LMO kanskje død, selv om de likevel kan omsette noe. Men LMO kan våkne til liv igjen, fordi det er tidløst og det er fort gjort å gjøre grep og implementere nye verdenes, figurer, minigames osv osv.

Har det vært mulig å kjøpe ting ( utenom nye verdener ) i cash shop’en etter de ble b2p ?

Jeg bare svarte Gordon slik han svarer andre. Og hvem er foresten med i klanen min ?

Her går det over stokk og stein…? Som jeg svarer andre…?? haha…

Til opplysning så har klanen lenge flagget at de ikke liker å se på downloadtall… Hvorfor ikke heller bare se på grossing sier de?.. Og jeg er enig, grossing er jo det mest relevante for et spill som har kommet i gang og fått brukere… Det er ikke værst å ligge inne på topp 100 uansett kategori i når man snakker grossing…

Men som sagt, det er bare midlertidig… Spretter rundt… Likevel. trenden er ikke akkurat ned. Den ligger nå der og jager frem og tilbake. Men kanskje man ikke har lov til å prate om FUNCOM og LMO i FUNCOM-LMO tråden? Blir bedre og bedre dette :slight_smile:

Denne SB/FC “krigen” her er ingen tjent med. Bare trist. :expressionless:

4 Likes

Ingen har vel nevnt Starbreeze her? Men ja, “klanen” synes å være den samme som elsker Starbreeze…?

1 Like

Trengs ikke nevnes med ord for å se sammenhengen her, nei …

Det går an å kjøpe hele serie 14 I cash shop

4 Likes

Sorry, tenkte på de andre verdenene

Dette gjelder foresten ikke i PC versjonen ( iallfall ikke den uten steam ) hvor man ikke har noe tilgjengelig. Rart men FC har bekreftet at det er slik det skal være :

“The PC version does not have any minifigures in the shop, correct. You are welcome to continue adventuring to pick up parts to assemble, or enter codes from physical minifigures purchased in shops.

Ja , spesielt siden man kunne kjøpe minifigurer før de gikk b2p.

Merket at jeg ikke fikk oppdatert LMO på nettbrettet mitt. Her er svaret fra FC :

“We appreciate your information and patience with this. The issue was forwarded to our developers for review and it appears that support for this device is unable to be enabled. If you previously purchased this on Android for that device, you may want to contact Google to inquire about a refund.”

Hadde jo håpet at de skulle legge til støtte for nye nettbrett istedenfor å fjerne støtte for de som hadde…

2 Likes