Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom Q4

Flere som sliter med å få opp webinaret?

prøvde nå, får akkurat den samme meldingen opp…

Jeg kom inn tidligere ikveld, men ser ut til at de har nådd en maks grense for antall deltagere.

Slapper av i sofaen jeg

1 Like

Samme her. Nesten merkelig at de har satt en grense for hvor mange som får følge webinaret. Skulle jo uansett tro at de vet noenlunde hvor mange som har meldt seg på og har dimensjonert deretter?

Kva anna kan vi forvente når pingperfect hoster seminaret?

Jeg fikk den tidligere idag også, men så lukket jeg tabben og fortsatte med andre ting. Det skulle jeg kanskje aldri gjort? :stuck_out_tongue:

Er det mange som har kommet inn? får inntrykk på chatten at nesten alle er “stengt” ute hittil…

Er mange som ikke kommer inn ja. Jeg har også prøvd i IE, FireFox, Chrome + fra forskjellige IP-adressern, samme melding dukker opp.

Er det noen som er “gode på data” som kan streame videre til oss på Forumet?.. :+1:

1 Like

Jeg er “god på data” men får ikke tilgang til streamen :stuck_out_tongue:

2 Likes

Eller som kan skrive referat slik som på VGLive på chatten? :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

2 Likes

Hadde jeg hatt tilgang hadde jeg fikset en stream på 3min

4 Likes

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=421243

1 Like

Bah! Kommer ikke inn jeg heller nei

Over 480k solgte

5 Likes

Over 480 tusen solgt…

Ingen overraskelse der. Tror min bet på 512k solgte ikke er så langt unna serru :wink:

1 Like

Det viser jo hvilken feilmargin steamspy opererer med, med beregnet nesten 100K feil (vi var jo forsåvidt klar over dette). Fornøyd med i overkant 480K :slight_smile: