Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Ser rett og slett dritbra ut

6 Likes

De nye 360 gradersbildene er jo helt fantastiske!

3 Likes

Er helt enig. Så super bra ut! Eneste jeg stusser litt på er hva de skriver på slutten av artikkelen.
“Conan Exiles will be released – via Early Access – in early 2017.” Mulig jeg flisespikkker, men early 2017 er ikke nødvendigvis det samme som Januar.

1 Like
3 Likes

Det står i hvertfall januar her og på steam:

Du får sende dem et spørsmål om de mener noe annet enn januar :slight_smile:

2 Likes

Jeg stoler på at de vet bedre enn dsogaming :slight_smile: Mulig de bare ikke ønsket å være spesifikke. Holder i massevis at Funcom selv sier Januar :slight_smile:

Folkens, jeg tror vi legger ballen død om spillet kommer i januar / blir utsatt osv. - Funcom har poengtert flere ganger at det er januar som gjelder og da må vi forholde oss til det og ikke spekulere i om det blir utsettelser, eller hva?

Er det noen som ennå ikke har kastet seg over aksjen for trading til EA eller lengre og som egentlig vil inn, så begynner det å haste nå tror jeg!

Helt enig + Funcom kan komme med mye snacks og info rundt jul også. F.eks pre-order salg osv. En liten julegave til oss. Jeg skal i allefall teste spillet når det kommer på konsoll. Blir knallbra når de melder release på Xbox og PS4!

2 Likes

Sorry, fikk ikke med meg den tidligere diskusjonen rundt dette. Uansett, synes de bildene ser ekstremt lovende ut. Gleder meg utrolig til å spille spillet.

Selv om det kanskje de fleste kanskje tenker å selge seg ut i forkant så er jeg usikker på om jeg klarer å få meg til å gjøre det slik det ser ut nå. Jeg kjenner godt den gamle historikken til Funcom, men synes det ikke virker usansynlig at dette spillet kan føre til overskudsmåneder fremover. Om funcom kan begynne å opprettholde overskudd så tror jeg selskapet vil bli regner som en god del mer verd end det det er nå. Spørsmålet er vel egentlig bare med tanke på antall eiere hvor mange som er modige og tålmodige nok.

1 Like

Helt i orden Laplagam!

Det er helt klart det kan ta tid å bygge en fanbase. Men spillet vil nok ha lang levetid om en begynner å danne allianser og grupper osv. in game. Jeg er personlig ikke fan av denne typen spill men dette ser unektelig bra ut så skal i allefall teste det :blush:

1 Like

Uten noen sammenligning med hva noen har skrevet, så er det rimelig idiot å selge før lauch for å gjøre det. Grunnen til at dette er gjort tidligere er at kursen var blåst opp og ut av proposjoner - fallhøyden var stor. Da har noen gjort det til sin bibel, at før launch av Funcoms spill må man selge seg ut før launch - så forbanna dumt. Dvs at hvis kursen ikke står høyere enn si 1.50 før launch, da må man selge, jaha? Når det er sagt, står kursen i 3-4 kroner 1. januar, så skal jeg selv vurdere å selge noe, men da har plutselig marginen blitt mindre og forutsetningene for suksess til å forsvare kursen er drastisk endret. DA er det lurt å gjøre en vurdering, når kursen stiger MYE, spesielt hvis kursen ikke har noe hold annet enn usaklige forventninger.

6 Likes

De bildene her så veldig bra ut!"

http://www.geforce.com/hardware/technology/ansel/conan-exiles-ansel-360-degree-image-gallery

Mye bedre enn det som var i traileren!

2 Likes

Hvordan vil det oppleves i spillet? Tilnærmet like bra? Synes dette så sykt bra ut!:+1::grinning:

1 Like

Digger at de har lagt inn alle språkene på bloggen:

Dette er viktig! De lager faktisk oversettelser for alt de legger ut der. Nok en gang godt jobbet av Funcom.

Denne gangen kan bli bra! :smiley:

7 Likes

Tommel opp! Her ser vi en vellykket snuoperasjon på gang! Det er bare å krysse fingrene og ønske lykke til. De neste månedene blir særdeles spennende!

PC gamer i gang også med info om Conan Exhiles. Blir moro å se hvor mye publisitet dette vil få. Ser jo fantastisk ut.

3 Likes

Liker slike innlegg angående CE hentet fra PC gamer etter de nye bildene ble lagt ut der.
Brian • 10 hours ago

I had no idea this was coming. I thought Funcom was going under? As much as I haven’t liked the past several Funcom games I played… and hate survival games… this actually looks interesting. I want to try it.

3 Likes

Ser an åpningen i dag. Mulig jeg elsker til med storkjøp

Flesker!

6 Likes

Elsker storkjøp :slight_smile:

2 Likes

Hva er logikken rundt 469k salgsordren?