Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Pareto trader en hel del, og er “rå” på det. Kjøper en “haug” nå og realiserer ved gitte nivåer oppover, for så å kjøpe igjen om de tror kursen skal videre oppover etc.

At de kjøper nå er et tegn på at de ser kursen oppover nå, ikke videre nedover og de treffer ofte godt på sine trades.

Nåværende svært lave RSI (til Funcom å være) tyder også på rekyl opp nå.

Så jævla bra at DnB dritten er nede

3 Likes

You got that right… har i tileg Dnb… :frowning:

1 Like

DnB funker fint her :blush:

og folk lurte på hva vi drev med @Morti da vi solgte på 1.80

og ingen trodde vi skulle se 1.4X @holmes

Same procedure!

6 Likes

Det store spørsmålet er om dere komme tilbake igjen Irathi, eller om trua er borte?
Er denne uka tida å komme inn igjen…

Jeg har nå flere aksjer enn jeg hadde når kursen var 1.83. 25% flere.

3 Likes

Disse ekstra aksjene som jeg måtte kjøpe her på denne kjøpsmuligheten skal de andre få kjøpe tilbake på 1.78 innen en til to uker. Watch it happen! :wink:

4 Likes

Det var da godt å høre, gratulerer med vel vurdert!
Hvis jeg skal ta rådet ditt bokstavelig, legger jeg ut mine på 1,77 da :slight_smile:

1 Like

Jeg er enig, tror vi nærmer oss et godt kjøpstidspunkt nå.

RSI bør stanse høyere enn forrige bunn for å holde trenden, 34. Så et sted mellom 34 og 44 som den er nå.

Er rimelig sikker på at vi er nærme bunn nå, men det kan være vi skal helt ned på 1.30-1.35 for å teste dypet. Da nærmer vi oss nok 30 tallet på rsi og har vært helt i bunn av min graf :wink:

1 Like

Snakket med en som kjenner godt til Jebsen og Funcom. Jebsen kan selge så mye de vil fra første januar sa han. Om de vil gjøre det hadde han ikke noen kunnskap om.

Hehe, det er bullshit! Skal du komme med såpass “dramatisk” info bør du backe der opp mye bedre…

1 Like

Det ligger solid støtte på 1.40 nivået. Den går nok ikke under det :slight_smile:

Han at at det stod i børsmeldingene. At det var en måned etter lansering, men at det ikke gjelder hvis spillet først kom i 2017. Altså tidligst av en måned etter at spillet lanseres eller første januar 2017.

Da har han mulighet til å konvertere obligasjonene til aksjer…

2 Likes

Vi er nå på nesten 4 millioner aksjer omsatt per time. Det er ikke værst. Mange millioner aksjer som har skiftet hender i fra vi var på disse nivåene sist. Håper noen av dem har tenkt å holde på de. Tipper det blir litt forveningsdrevet oppgang frem mot den nye streamen. Den vil nok inneholde et par ekstra godbiter i forhold til planlagt som følge av problemene sist. Jeg tror ikke Funcom vil skuffe noen som helst denne gangen. Unntatt de som står utenfor da. De vil bli kjempeskuffet :wink:

8 Likes

Hvis du tenker på obligasjonene ja, da skjønner jeg.

For å selge gjelder som vanlig innsideposisjon, flagging etc…

rt 1,49 vs 1.50

Selger Jebsen før lansering må jo dette flagges som inside salg med ditto kurs effekt.

Tviler på om Jebsen ønsker å kvele kursen på dette viset før lansering.

Signaliserer jo også at denne ikke har tro på spillets suksess er jo slik markedet ville ha tolket det.

Jeg aner ikke om Jebsen vil selge i januar, men hvis det skjer så kan det sikkert vris til noe positivt :slight_smile:

Endelig Jebsen ute og gjelden borte, når salgspresset er borte skal vi OPP, se på spillet - en garantert suksess! osv.

2 Likes