Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Aha ok. Tenkte bare at ett siffer “feil” kan bety mye, hvertfall på lottoen! :joy:

Men, veldig til motstand rundt 2,30. Tror sluttauksjonen i dag vil bli tolket positivt, så blir veldig interessant å se hva som skjer i morgen.

2 Likes

Hehe, i morgen kjøper jeg om den kommer under 2.18 :grinning: Spesiell sluttauksjon i dag, så vi får se hva som skjer i morgen.

Og om den stikker i morgen så vil den komme tilbake for å teste støtten på 2.30. Da får jeg kjøpt meg inn der jeg solgte meg ut.Jeg er like lei av pump/dump som du og mange andre her😕

Ser ut som en pullback etter brudd ned.

2 Likes

Interessant :+1:
Måtte Google :wink:

3 Likes

Indeed interessant. I ditt chart ser det ut som bulltrap men moment taler i mot… :thinking:


Hadde jo ikke vært veldig overraskende hvis aksjen falt tilbake fra den motstanden. På den andre siden, 1,5m aksjer omsatt i sluttauksjonen? Hmmm…

Samme hvilken vei aksjen går, så blir nok bevegelsen i morgen ganske kraftig.

2 Likes

Var det noen hus som utmerket seg blant de 1,5 mill?

1 Like

Du ser ikke hvilket meglerhus som kjøper/selger lenger.

1 Like

Varför då?

EU lover og regler ?

1 Like

Nytt EU direktiv ja. Ble så mange konspirasjoner om bl.a PAS at de sendte en formell klage til EU. Så fikk de innvilget anonym handel slik at de kan herje fritt :smile:

2 Likes

Blir nervøs av disse sperrene og handlene… skal vi få hele driten i hode igjen? :flushed:

Neida, blir bra i dag :slight_smile:️:+1:

1 Like

Krysser fingrene for det…

Vi går vel for neste motstand opp mot 2.50?:grinning:

3 Likes

Huff ja :joy::trophy::clinking_glasses:

2 Likes
9 Likes

Burde ikke være for mye forlangt med en 15-20 øres stigning i første kalenderluke :santa:

1 Like

Har sittet og gnudd for lenge etter at jeg solgte meg helt ut for noen mndr siden. Kjøpte ikke på lav 2 da enkelte mente den skulle ennå mer ned. Så da blei det å kjøpe seg inn igjen nesten der jeg solgte meg ut på :joy: hadde vært for kjedelig å gå glipp av 3 ,- til jul :heart_eyes:

5 Likes