Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Hvilke kilder/ indikatorer vil være de beste for å måle hvordan det går med Conan Exiles etter lanseringen ?

Greit å sammenfatte en liste med slike indikatorer slik at vi kan foreta daglig tracking av utviklingen etter 31.1.

om ikke alle har solgt og forlatt dette forum innen den tid da, men mistenker flere (innbefattet meg selv til tider) for å synde mot et annet av aksjehandelens bud:

" Aldri bli forelsket i en aksje". Likevel Lett å bli glad i noe som har gitt meg så mange kroner.

Steam topselger listen, SteamdB og Steamspy

1 Like

@cagey2 Ok. Da er jeg en nybegynner da. Setter meg mål som jeg klarer å holde og selger med god avkastning.

4 Likes

ja,men også bruke disse til å sammenligne med andre survivalspill hvordan de gjorde det etter EA/release, muligens også sammenlignemed DbD.

Ikke så dumt å bruke f.eks trends.google.com heller før man har salgstall for å sjekke ut hypen.

1 Like

Økning antall eiere for Funcom spillene på Steam i Q3 og Q4 i følge Steam spy.

Totalt antall eiere på Steam

13 Likes

Var vel mer salg i Q4 enn i Q3… men det ser jo veldig bra ut da ;D

1 Like

Er DbD i samme kategori som Conan med bygging og sånn? Er det ikke bedre å sammenligne med Rust og Ark?

Starter friskt!
RT 09:01:35: 1,84

Gikk noe tilbake og er nå (9:08) flatet ut på 1,81.

4 Likes

Hyggelig at også TSW som AO er et “seigt” spill som kan levere resultater i lang tid mot bunnlinjen her.

Viktig at vi etablerer oss over 1,80 i dag da dette vil signalisere ny oppgang, har støtte nå på tidligere motstand ved 1,70. RSI gir også rom for kursløft her nå. Men selvsagt kan som så mange ganger før nyheter gjøre at enhver Teknisk Analyse kommer til kort i Funcom.

My Spidey senses er tingling

Mon tro om vi klarer mellom 8-10 øre i dag også? :slight_smile:

Var da fælt så heit Funcom var i dag da, ingen skikkelige sperrer før 2 blank… what?

:slight_smile:

2 Likes

Nei, teknisk så skal den bra opp nå. Var også derfor jeg valgte å øke eksponeringen noe. Selger ikke før lansering som mange har signalisert at de vil.

Har tro på at spillet selv med tall i den lavere enden av deres target skala vil medføre en bra reprising av aksjen.

Hvor mye av denne som kommer før lansering er jeg usikker på, men at den kommer er jeg tryggere enn på lenge på.

1 Like

Kommer til å smelle kraftig nå da

1 Like

Du vet når den begynner å gå så går den. Regner med de som prøvde å skremme i romjulen er borte nå og har lastet opp det de kan så nå blir det som en varm kniv i smør :slight_smile:

Is i magen.

Mange vil få litt høydeskrekk og kaste seg på salgsknappen.

Viktigst at den ender over 1,80 kr i dag, selv om jeg tror sluttkurs vil være noe over dette.

2 Likes

I dag er den sterk. Volum bra. Teknisk bra. Nå starter det.

1 Like

Kan ikke du sette opp en 5 ukers Tekinvestor-Vikinglotto kupong med tall du har valgt selv nå? Åpenbart noe riktig med magefølelsen din om dagen!

7 Likes

Sluttkurs 1.86 eller 1.93. Mitt tips.

facebook nu:

Awesome! We’ve been nominated in MMORPG.com’s “Player’s Choice Awards - Most Wanted MMO of 2017”.

8 Likes