Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=417478

Funcom has today released a new video that shows how
players will build, defend, and conquer homes and cities
in the upcoming open-world survival sandbox game; Conan Exiles.

In addition, a new Livestream of Conan Exiles is scheduled
to take place today, 6 January at 19:00 CET.

To read the full press release visit the “News” section
of the Funcom website.

7 Likes

Feit video!

7 Likes

Endelig får de vist spillet sitt på en veldig god måte : ) Dette vil bli lagt merke til! Bare tenk dere hvordan den siste Dominate videoen blir nå ; ) Nå vil det bli reprising her.

1 Like

Vil anbefale alle som liker MMO-er å sjekke ut Camelot Unchained. Var med på Kickstarteren for 3 år siden, og det jeg har sett ser veldig bra ut. Kun PvP/RvR ikke noe PvE.

Laget av skaperen bak Dark Age of Camelot, som også var et veldig bra spill.

2 Likes

Med dagens video kommer postene til Morti gå før vi ringer februar inn, det er jeg sikker på. Betryggende å se kvaliteten på det de lager, nå må der funke ingame så er Funcom friskmeldt :heart:

11 Likes

Ser forresten at Funcom sannsynligvis får litt royalties i år:

Lykke til RTG selv om jeg tror et annet spill vil dominere Xbox til våren : )

Slik jeg nå oppfatter byggesystemet til Conan Exiles så bør dette passe utrolig bra for konsoll. Folk vil kose seg i timesvis med å bygge bygninger i landskapet langs fjell og mellom fjell for så å dominere områdene sine.

En god launch trailer på CE nå før slipp på Steam og Xbox så er vi garantert topp 10 survival i 2017.

7 Likes

Det er nok en veldig god idé. TSW er jo blant de beste spillene på innhold, karakterer og historier som påpekt av spillmedia tidligere. TSW IPen bør ha nok rom for mange småspill og remake som singleplayer til konsoll ja.

Det tror jeg kunne blitt kanonbra.
TSW har jo mye bra lore å spille på, så det kunne blitt et skikkelig bra adventure/RPG konsept

Funcom bekrefter Ps4 release i kommentarfeltet til video, pc og xbox, PS4 eventuelly

5 Likes

Det er også bekreftet i Q3 rapporten

3 Likes

Jøss a aksjen går idag da, noe nytt på gang ?

Bare vanlig rally nå. ca. 3x10-20% på rad og alle har solgt her ser det ut til : )

1 Like

Du har sett video @Kronn?

1 Like

Sikret gevinst ja. Solgte på 2.41. Har ikke vært så mye høyere enn dette siden jeg solgte så er rimelig fornøyd, på tross av at meldingen kom ETTER at jeg solgte (og jeg angrer litt, innrømmer det, men jeg skal inn igjen hvis den kommer ned mot 2.20 på mandag). Jeg hadde en klar strategi om å selge på 2.40ish og holdt meg til den :slight_smile:

2,41 var bra punkt rundt lunch, spørsmålet er om ettermiddags rallyet tar den høyere eller om vi har nådd dagens topp.

Gevinst er uansett aldri feil.

2 Likes

Tuller bare jeg :+1:

1 Like

Er på handel med familien jeg, ikke tilstede hverken her eller der :grinning:

Må si jeg regner med litt nedgang på mandag om jeg kjenner Funcom rett. 60 øre på 2 dager er over all forventning. Lurer på hva som skjer om streamen blir en suksess og CE kommer høyt opp på mmorpg.com sin liste den 10. januar. :slight_smile: Kommer inn uforutsette triggere i positiv retning ganske ofte nå, så det er fullt mulig at vi skal videre opp. Synes bare omsetningen er litt for høy til at det vil fortsette sånn på mandag.

2 Likes

Joda, men at omsetningen er høy er jo bare bra! Det minsker jo risikoen for et fall tilbake.

2 Likes