Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Jag menade en ökning i antal spelare med 50%

Men det kanske bara är jag som överdriver risken :wink:

Får sikkert snart en tilsvarende melding som dagens fra Jebsen ved at denne selger seg ned med deler av sine ordinære aksjer.

Vil nok muligens benytte den ekstremt høye omsetningen til det.

Ellers vil de jo ikke kunne konvertere senere uten bud plikt om jeg ikke tar feil.

Uten at det egentlig skulle gjøre så mye fra eller til med utsiktene til Conan Exiles.

Ny artikkel på DN:

5 Likes

65.91% positive reviews - kommer seg nå.

8 Likes

Ellers er Tencent sikkert interesseret :wink:

1 Like

Idiotisk artikkel. Storebrand har gjort en fantastisk handel, sammen med Hofstad.

Skriv heller om de andre emi-deltakerne.

7 Likes

Enig der @koe De har sikret noe gevinst og det er bra. De er jo ikke akkurat helt ute av aksjen. Hvis man også ser på aksjen historisk så var det perfekt tidspunkt å selge på.

Igjen forferdelig journalistikk

@Larsen

Her er sangen jeg hørte på radioen i bilen som minnet meg om deg og ditt forhold til Funcom :slight_smile:

Bare hør på teksten… :innocent:

5 Likes

HAHA. Good one @Nocturne jeg ser hva du sikter til og jeg forstår hvorfor den sangen kan minne litt om meg og Funcom forholdet. Jeg har dog alltid hatt troen på nye Funcom, men ikke aksjen :wink: … før nå :smiley:

5 Likes

Føler meg litt bortskjemt når +17% på en dag ikke føles spesielt lenger :wink: Just another day in Funcom ^^

7 Likes

Legger vi oss over ARK neste uke skal jeg smile helt til xbox release, og om det går i nærheten av like bra, videre til PS3 release ^^

Har det kommet noen indikator på når ps4 release er? Utenom at det er i 2017.

De starter på spillet januar 2018 er eneste infoen ute. Når Pc versionen går ut av EA starter de med ps4

3 Likes

Ja, ser nå at det er borte fra hjemmesiden at ps4 version skulle komme ila. 2017

Xbox kommer i 2017, ps4 har aldri hatt 2017 release. I beste fall påbegynnes det i 2017

2 Likes

Tips til alle, bruk Sitat-knappen når du limer inn tekst fra andre steder, så blir det pent formatert og man slipper å lure på om det er noe du sier eller noe noen andre sier.

F.eks:

What is best in life?
Conan: To crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their servers.

5 Likes

Reddit AMA på gang nå: https://www.reddit.com/r/IAmA/comments/5rukhh/we_are_funcom_ask_us_anything_about_our_recently/

Noen som spør hvor mange spill de har solgt ? :slight_smile:

@Funcom:

“Our vision for the game is to find the line between Skyrim and Minecraft. We want to have a game where NPCs inhabit a living, breathing world, but where players make a real impact on the environment and become a part of that world. Through the thrall system we hope to introduce complex behaviours that allow you to build your own cities and towns and as we add features such as the Purge, we are going to be trying to create a dynamic world that challenges your right to survive. That’s the niche we are aiming for :slight_smile: But it is a big vision and we hope you guys can help us along the way.
permalinkparent”

We have a lot of plans. Right now we are improving the control feel of combat, a bunch of small things that lift the experience that we just didn’t have time to get to before Early Access launch. We’re also looking at how bows and crossbows work. Beyond that we are planning to separate light and heavy attack buttons which gives us greater flexibility. Oh and dodge, we need to take a pass on dodge. So yeah, we will keep working on combat for the foreseeable future.

10 Likes