Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Er det ny stream på fredag?

Tror det er 2uker mellom hver stream, iallefall det de sa initielt.

Med andre ord, dei forventar ein mulig ny stiging opp mot 2,70, og nytt fall mot 2.57ish?

Så lenge en aksje er i en trend oppover ser jeg hovedsaklig ikke grunn til å selge, selv med over 100% fortjente, Satte en stopp loss ordere, men kommer nok til å flytte den opp tilsvarende kursoppgangen idag. Da føler jeg ihvertfall ikke jeg går glipp av oppgang samt potensiale jeg kunne ha tjent, Taper kanskje litt grunnet stopp loss om den går ned dagen etterpå, men om den går opp vet jeg ihvertfall at jeg ikke gikk glipp av det =)

Kommer nok ett rykk til etterhvert

1 Like

Helt enig tenker jeg og! Selvfølgelig greit å trade litt underveis om en har mulighet til det. Men ingen grunn til å tro at ikke oppmerksomhet og hype mot Funcom og CE bare kommer til å øke og øke på fremover!

solgt alt her…

venter på en retracement ned mot 2.2 og kanskje 2.0

6 Likes

Det der blitt litt for baisete for min del men…

Edit: Med det volumet og tydelige kjøpsinterwssen som fortsatt er så tviler jeg på det.

Sitter rolig, står man oppreist i båten frem mot mål er det fare for å falle ut:)

“den som venter på noe godt venter ikke forgjeves”

2 Likes

Når “alle” forventer oppgang har jeg erfart at det motsatte ofte skjer :smiley: Blir spennende uker!

5 Likes

Eg har desverre “bestemt” meg litt for at aksjen skal opp. Eg blir blinda av:

Gjennomsnittlege salgstall frå andre lignande spill.
Tilbakemelding etter stream.
Eigen erfaring frå gaming.
Økande trend i mediebildet.

mm…

Kan nokon røske opp litt i min forståelse av situasjonen? :slight_smile:

3 Likes

Du påstod også at top20 solgte på torsdag, det stemte jo ikke…

Kommer det lister i dag?

Kommer imorgen, da får vi med all fredagsmorroa.

Listen deles som vanlig på insider forumet.

3 Likes

jada @evilfreud

Det er vanskelig for meg å gå mot det tekniske, selv om det fundementale tilsier noe annet. Jeg klarer liksom ikke helt å tro på all hypen rundt spillet da jeg som gamer personlig ikke er overbevist. Men at det gir muligheter for gevinst all the way er helt sikkert, enten om man trader eller sitter :slight_smile:

For meg var byggingen det viktigste, jeg er overbevist. Jeg har dog solgt unna litt fordi jeg har brent meg på Funcom før, men jeg skal være med å bidra til høyere omsetning da neste trigger kommer, eller kjøpe tilbake litt hvis Funcom mot formodning skulle falle litt ned igjen.

Jeg ser på mulighet for kjøp på 2 kroner like sannsynlig som at kursen går over 3.50

4 Likes

jeg er gamer og er ordentlig overbevist. Folk snakker om at bygginga er en Ark-kopi. LOL! Ark bygginga er noe forbaska hærk. Ting snapper i øst og vest og lager forskyvninger som blir kjempestygge i litt større konstruksjoner. Irriterer meg grønn at de samme bugsa fortsatt er der kjempelenge etter at jeg begynte å spille. Funcom virker å ha et MYE bedre snapsystem (selv om jeg så på streamen at han slet med å snappe sloped ceilings). Det er også mye mer variasjon i hva man kan bygge med trekant foundations etc. Men det kuleste av ALT er at man kan snappe vegger og foundations INN i terreng som fjell osv, det kan man ikke i ARK

10 Likes

Ja er enig i dette. Skulle tro at gamerne av oss ville vært de som var mest overbevist så nære launch, men det ser ut som at de som driver med trading er mest overbevist :stuck_out_tongue:

2 Likes

Det kan du vel i ARK, bare ikke med vanilla systemet. Fungerer fint med mods.