Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Hur stor är finansavisen i förhållande till dn/e24? Kanske inte ens är någon som läser blaskan :slight_smile:

DN og Finansavisen er vel de to som blir tatt mest seriøst? E24 henger litt bak? Finansavisen er vel Hegnar? Har ikke tatt med søk på bare e24, ettersom de er i Sverige også.

Hegnar/Finansavisen er vel den av disse som er sterkest rettet mot aksjonærer/tradere.

25 Likes

jeg dææææævvvver hahahahahaha

@lassar runs for Oscar! Du er go

Knallbra!! Lo godt her nå:smiley:

HAHAhaha WTF

Bra Lassar.
De skal ivertfall ikke få en jæv… aksje hos meg ivertfall!
Pokker norsk finanspresse og gutteklubben grei setter stadig nye rekorder i hvor korrupt det går ann å bli. Å faktisk slippe unna med det.
IKKE selg aksjene dine i nærmeste fremtid! Denne skal OPP fremover, det er bare att de prøver med alle midler att det er nettopp DU som ikke skal få være med på oppgangen.
De tar i bruk ALLE midler for å skremme deg til å selge og norsk finanspresse stiller villig opp med den ene drittpakka etter den andre.

4 Likes

23 februar kurs 4,4: Mediene skriver om positiv analyse

Siste uka kurs på 3 tallet: Mediene skriver at bløffeselskap stod bak analysen og lærer lesere å shorte aksjer under negativ funcom artikkel.

Leksa fra media, kjøp når kurs er høy og short når den er lav.

1 Like

Jeg kjøper mer idag, viss den dipper. Husa kan glemme å få kjøpe mine aksjer :smiley:

1 Like

Jeg lurer litt på å selge noen av mine om den dipper og heller kjøpe meg inn lengre ned. Går den under 3 igjen så er det noen kroner å tjene.

Begynner folk å snakke om at den skal dippe nå? Husk at vi endte på HOD på fredag. Det skal så og si være 0 grunn til at den skal ned igjen, ingenting har endret seg siden fredag - i allefall ikke på bakgrunn av en dårlig artikkel i FA :smile:

2 Likes

HVorfor skulle den falle under 3? alle som er redde har solgt, shorterene har dumpet ut alt de har lånt.

2 Likes

Fordi det er Funcom og ingenting er sikkert :stuck_out_tongue_winking_eye:

Gjør man et snev av analyse får man fjernet ganske mye av usikkerheten.

Hvis mange nok tenker sånn - jeg selger for å kjøpe av folk som selger fordi de er dumme og selger seg ut, så kan jeg kjøpe billigere. Da kan den fort gå litt ned, men jeg er rimelig overbevist om hvem som tar brorparten av de aksjene der. Hakke noe tro på at det er så mange av den typen igjen i Funcom nå. Tror mye er blitt vaska ut.

sorry, den var ikke ment rettet mot deg Evil. Erremulig ass, jeg surrer det til.

Mangelen av analyser er vel det som gjør aksjen så usikker. Litt for mange som har Funcom som sin inngangsaksje når de begynner med aksjer. Gjorde det selv i 2008 :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Er vel kanskje en liten NON dip første 2 minuttene i farvannet pga finansavisa sin artikkel. Vet ikke om der er mer i farvannet med en så stor short posisjon der ute. Men safe bet i dag er vel å satse på å sitte rolig i båten

Jeg skjønner hva du tenker, tror alle de som trodde de kunne gjøre en god trade ble vaska ut sist uke. Derfor oppgangen på fredag. Er jo ofte disse som selger 20øre billigere enn det de kjøper til når de må løpe etter.

1 Like