Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Hvor mange biomes før februar 2018? 4-5? Skal alle komme etter xbox?

[email protected]

2 Likes

Nei , forfall er 31.12 2018

3 Likes

Ja hvis det er så mange som 4 biomes så syns jeg det er helt latterlig å vente med biome til etter summersale. Så lite som det selges nå så må det mer enn rabatt til for å få opp kjøpere og iallfall få tilbake spillere. Jeg forstår meg ikke helt på hva det er å vente på. En ny biome med summersale så ser vi fort 3,5 kr. Uten biome eller noe annet stort innhold så ser vi ikke 3 tallet før Xbox

Det er først nå de har fått bukt med exploits og diverse. Det er egne team som jobber med content, jeg vil tro når tilbakemeldinger på det tekniske er ok, så er content klart til å testes og implementeres fortløpende. Jeg tror det kan tenne på bra med diverse før summersale, som gir de mulighet til å markedsføre seg litt før de kjører salg.

1 Like

Vi får svaret på tirsdag.
Sånn det ser ut nå så er game breaking bugs i stor grad borte, kun combat som ødelegger litt.
Ellers er det klart for major content update.

1 Like

Funcom tweetet nettopp at X-box release er Q3.

12 Likes

Juli-September et sted. Cant wait

De har sluttet å kommunisere et tall, den som kommer i august inneholder flere områder

2 Likes

Endelig er spiller antallet høyere nå en det var for en uke siden. Ikke mye, men men

oj. 25mill nye aksjer?

Nei, muligheten til 25 millioner nye aksjer :slight_smile:

Til hvilken pris ?

jeg sitter tungt lastet(som mini sparer) siden 1.3 men solgte ikke på 5+. er selvsagt litt nervøs for hvordan dette blir mottatt. håper det ikke gjør noe utslag, men spør meg selv hvilken signaleffekt dette gir? trodde i mars at de fint kunne leve på salget fra CE.
eller er dette bare standard gf forslag for å sikre styrevedtak hvis det skulle trengtes?

Ser for meg “bla blabla 25 + Jebsen 20 mill = ~14% utvanning bare der!” tendenser. Been around the block before.

dette er helt standard for gfer å be om fullmakt til å trykke litt aksjer hvis det trengs.

1 Like

Det er en styrke å ha fullmakter liggende klare, det er altfor mangen som forbinder emisjon med noe negativt, det trenger det ikke å være

3 Likes

Alt for få som tenker på at Jebsen økte sin eierandel av fun når han konverterte.

3 Likes
1 Like

Hvor høyt tror dere vi kommer iløpet av neste uke med Q1 rapporten?

  • 2,70
  • 2,80
  • 2,90
  • 3,00
  • 3,20
  • 3,40
  • 3,60
  • 3,80
  • Over 4,00

0 stemmegivere