Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Bagger snakker om at han skal ta den, så får vi se da :wink:

1 Like

Jeg har vel sagt 2.34 før EA lansering kan være et greit target

3 Likes

400K i ett jafs, RT 1.81! :slight_smile:

1 Like

Hadde snitt etter emisjon på 0,94, grunnet mye handel når kurset var 1,61 gikk snittet opp til 1,02.

Selv om jeg er glad jeg kjøpte opp mye, er jeg skuffet over gjennomsnitts kursen for handel er over 1

hvis det var Bagger så bruker han drøyt mange meglere:D satt her og fulgte handlene på Nordnet og det gikk via DNB, Morgan Stanley, Merrill, Nordnet etc:D

3 Likes

Enig. Noen holder den tilbake. Håper på rally i slutten av dagen i dag og close over 1.80.

Greit, da selger jeg på 2.30 :wink: (skjønner ikke hvorfor du ikke er inne når du sier den skal dit)

Du fikk med deg at motstanden ble tatt ut ? :wink:

1 Like

Det kom en nye en :wink:

Få den i toer’n da

5 Likes

hahaha wtf

Noen holder den bevisst nede. Skjønner ikke dette spillet de holder på med…

Tror ikke du er den eneste, virker som en sær måte å tjene penger på.

skjønner ikke en dritt selv. er det noen som kan forklare hensikten med det i så fall? er poenget at man kjøper seg inn med noen millioner, for så å legge betydelige sperreposter slik at man kan kjøpe mer til seg selv uten at aksjen stikker i vei?

Nå har vi vel snart 15 øre på 3 dager, fortsetter dette så er vi på 3 kroner før vi ringer februar inn. Vi trenger ikke disse ville dagene, Funcom er temmet og det genspeiler hele greia. Det er bare tull med 40% opp, fordi da blir man så usikker på om man skal selge eller ei :wink:

Det kan jo være en snill måte å redusere beholdning på, si du sitter med en beholdning på 1,5 mill og legger en post på 500k ut for å selge deg ned litt, realisere. Du kan banke ut alt med en gang og akseptere lavere kurser, men det er ikke veldig vennlig ovenfor resten, og kan gi signaler om at det kan fortsette ned. Ved å gjøre det på denne måten så opprettholder man kursen da man sitter igjen med 1 mill etter nedslaget som man ønsker å være grådig på :wink:

Dette blir bare spekulasjoner

Hva driver egentlig Skandiabanken, en som angret seg? 4000 aksjer i pluss i dag, var 20min siden netto kjøpt ca 400k før siste salgene.

Tror noen ønsker å slutte på 1.80 i dag, og med noen mener jeg DNM

Eg sitter allerede nå med følelsen eg fikk idag kl 06, for morgendagen, nekter å tro at ikke vi ser 2kr før helgen ringes inn på ny…eyh, vi vet hva som kommer senere i mnd, Funcom lanserer, og det skjer ikke på pølsebo mcap

2 Likes

Bra avslutning, åpner nok opp i morgen og kronn kan godt få rett

2 Likes

Hva ble sluttkurs?

Ble en fin dag, alt er i rute

1 Like