Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Litt forsinket Ja, men de har enda ikke ting under kontroll så 1 kan jo bli til 2.

1 Like

Tipper ca 14-30%. Ikke i morgen, men den neste mnd.

Svartmaler du litt ekstra nå? Du er vel ikke akkurat stinn av Funcom om dagen? :smile:

Det er veldig sant. Jeg håper jo på det også, men fakta er nok at 30% ikke er uvanlig. Spesielt ikke siden de samtidig har utsatt sine andre prosjekter til CE er lansert.

Men er det like “vanlig” med 30% ned når det er snakk om at det allerede er i EA? I think not.

Mine ordrer blir liggende akkurat der de ligger til de har klokket inn. Alle ordrer ligger til 25 nov.

2 Likes

Nå kommer jo ikke Funcom igang med nye prosjekter før muligens mai 2018. De blir jo også utsatt da.

Gjør de? I såfall glemte de å ta det med i meldingen. :wink:

3 Likes

Det er jo seff et poeng, men jeg tror ikke det blir så ille som du skisserer likevell. Desuten kan de som @Christian sier lengere opp starte så smått med nytt i Q1 forde. Vi får se :wink:

Det är väl inget som säger att de måste nyttja hela personalstyrkan till att göra det sista på CE? De andra kan ju fortsätta med övriga projekt som vanligt :nerd_face:

Hvorfor melde det? Er jo meldt før. De har ikke sagt hvilke spill det er snakk om. Og ikke satt en dato. Men de meldte jo ikke at alle skulle jobbe ekstra overtid det neste året heller

Vi får bare vente og se da. Jeg er nokså sikker på at ca 14-30% er innenfor riktig range. Blir ikke det ca 1.65 til 2.00? Brukte ikke kalkulator. Men da får jeg kjøpt alt jeg har råd til akkurat nå :grinning:

1 Like

Gjengen i USA kommer nok til å sette i gang med spillkonseptet sitt etterhvert som interessen for SWL roer seg. Jeg tipper de starter produksjon før Q2 :wink:

1 Like

Skal nok ned til 98 øre, der er folk der venter på det.:rofl:

Greit nok, ordleggingen er vag på når de skal sette i gang. Mai 2018 er innafor for Oslo-kontoret.

1 Like

Jaja…Hadde endelig fått håp om at en liten opptrend var i gang, men jeg glemte nok en gang at man ALDRI må undervurdere Funcomaksjens evne til å falle videre :sweat_smile:

1 Like

Er ikke så lenge til Q3 da, og tror mange er nyskjerrige på hva SWL har levert i perioden. Jeg tror ikke det blir så ille fremmover :wink:

Wild guess. 2.13 en kjapp intradagdupp i morgen og stenger på 2.21 og over 2,30 ila Oktober.

1 Like

Nei, opp til 30% sies det! :laughing::fearful: Hvorfor? Fordi i andre sammenheng hvor pre-launch hype av spill har ført til kurs opp før lansering på forventning, hvorpå spillet utsettes så går det jo ned, nå har jo kursen ikke blitt kjørt i grøfta og kurser under før lansering av CE har jeg liten tro på gitt, ikke over en mnd periode for å si det slik.

Men det er klart, hvis alle tror at dette minsker Funcoms mulighet til å tjene penger eller at dette fører til noen annen stor endring fundamentalt så er kontakt mulig.

2 Likes

Der ble Funcomaksjene pakket ned for sesongen gitt. Orker ikke prøve å unngå å tape mer penger ved å trade nå. Ses til neste år gutter :joy:

6 Likes

Det blir kanskje litt brems i SWLfilmplanene, da…! :weary: