Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Tviler :smiley:

1 Like

Ja, jeg tror jeg selger før jeg kommer ut i null, for ikke å snakke om fortjeneste! Da blir det skatt og allslags tull, bare å lempe ut​:+1::clap:

6 Likes

Jeg tenker at det er inkludert Q4, og grunnen til det er at den risikoen har alltid vært der slik jeg kjenner Funcom. Her er det da snakk om nedside, i form av at feks en storlaks ønsker å skape litt uro blant de mindre opplyste eller de som har helt “feil” forventninger? Forskjellen her er at de har finansene i orden, og utfordringen laksen her står ovenfor er hvordan i all verden skal han få tak i ett større antall aksjer igjen etter en eventuell dump med nyhet om nytt spill dagen derpå, med investorer som tilsynelatende er meget positive til fremtiden og som trolig vil dempe ett fall med å fylle på mer fordi dette ses på som en gavepakke (jeg vil iallefall det). Nei, la oss nesten håpe at noen med mange aksjer hjelper oss til å tjene enda mer penger på tiden fremover ved å la oss kjøpe med 10-15% rabatt!? :rofl:

2 Likes

Vi har vel ennå ett spill fra Funcom på trappene og det kommer vel fra Uniten. Stemmer ikke det?

1 Like

Det kommer en oppdatering til SWL. Funcom har vel sagt at evt spill derfra er utsatt inntil den er kommet.

1 Like

Hae? Jag er bull.

6 Likes

Det var bare en fleip, med tanke på profilbildet til twitreren :flushed:

Swl kommer første uka av mars tror jeg at jeg leste her

Edit. Var vel egentlig @h3nk1 som mente at det muligens kunne komme da :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Definitivt Bearded Ladies confirmed nu :wink:

17 Likes
3 Likes

Har sikkert lest det tidligere, men glemt det.

Hvor mye får Funcom av inntektene til Bearded Ladies spillet?

Ingen som vet

1 Like

Håper Funcom vet :slightly_smiling_face:

Ikke offentliggjort i noen meldinger eller rapporter .

For å spørre på en annen måte, hva er vanlig for slike samarbeid “alt og ingenting” ?

Som publisher är 50% av intäkter vanligt

3 Likes

Kommer vel an på når man kommer inn i prosjektet og hva/hvor mye man bidrar med :slight_smile:

1 Like

Alle leser Tekinvestor

5 Likes

Haha, tydligt det :wink:

PRIPP är revealed!

2 Likes

7 Likes