Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Må ikke få høydeskrekk nå. Dette er bare ca 3,20 i "gammel"målestokk

1 Like

Tar sin tid å omstille de gamle nivåene til de nye :roll_eyes:

2 Likes

Vi kan snakke om høydeskrekk når Funcom er verdt 3 - 3,5 mrd. en gang før sommeren :joy:

@antzzo - vi har sågar hatt oppgang på mikrovolum :wink:

2 Likes

70f1c0bc5379d69cd602b5fff880ec40f44f75e4-1

8 Likes

25beg5

:money_mouth_face:

10 Likes

Er mao. varmt dit @babyrage er på vei :fire:

Hehe, neida. Kan hende det blir mulig å komme inn på like gode, eller litt bedre nivåer de neste par dagene.

Jag solgte kun idag fordi jag har funnet annet jag heller eier. Tror fortsatt funcom skal videre oppover. Man må velge sine kamper.

3 Likes

Logget inn i nettbanken og så kursen for første gang siden før lunsj.

3 Likes


meg etter møte hele dagen

14 Likes

Da logger jeg av. Snart natt der hvor jeg er. Håper rapporten blir hyggelig lesing imorgen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Når slippes rapport i morgen, etter stengetid?

Kl 20.00

1 Like

Ingen Giske kobling her vel?

Ja…det här med att lägga till och ta bort ordrar för att påverka jämnviktspriset är tydligen inte ett dugg otillåtet i norge kan man konstatera.

Såg just slutcallen pendla mellan 16.40 och 16.70 och orderdjupet blinkade som galet.

1 Like

Synd ikke Star Wars er en kjent og kjær svensk IP. Dette hadde vært et greit prosjekt å ta over :slight_smile:

2 Likes

Funcom har jo laget anarchy online så litt innenfor den sjangeren :stuck_out_tongue: lurer på hvem som kommer til å ta den jobben… kanskje de som lagde Eve online? :stuck_out_tongue:

1 Like

Bare vent til de annonserer Anarchy Online: Re-uploaded, om et par år

2 Likes

Har nå vært med på funcom kjøret over to år, de aksjene jeg sitter med nå er nesten i null.
Er det nå jeg bør selge?:joy:

Det er nå fremover du skal begynne å gni deg i henda.:money_mouth_face:

3 Likes

Edit: Mine er 10% i pluss og jeg selger ikke en aksje. Var jeg deg, så hadde jeg ikke solgt.

2 Likes