Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Hele Norge selger på 16,99 i morgen…bortsett fra meg selvsagt :flushed:

Og meg.
Jeg kommer denne runden til å sette på trailing SL når vi når 20kr. Ut med 50% av beholding på 10% fall. De siste 50% ved 15% fall.

2 Likes

2-3% opp i morgen og.
Spar 8-10% pr dag til uka før launch…
Stressende med sånne dager nå for da blir jeg så grådig og må trade på de…
Jævla stress😂

3 Likes

Har lagt ut en post for salg til 25,-
Det er bare å slå til!

Rally i USA!

3 Likes

Samt Brent!

Mange gaming-aksjer faller for tiden. Utenom Funcom da. Kan nok bli et litt spesielt rally når det toget går. :stuck_out_tongue:

Når melder Funcom neste publishing-avtale? Avtalen ble gjort i midten av desember, nå er det nesten gått tre måneder. Hadde det ikke vært for MYZ og CE aktiviteten, så hadde jeg vært sikker på at Funcom jobbet hardt med å få på plass en avtale og at den var rett rundt hjørnet.

4 Likes

Kanskje de allerede har en avtale i boks, men venter på riktig timing, sikkert som du nevner CE og MYZ som har tatt alt fokuset… plutselig smeller de på med en publishing deal… boom

6 Likes

Nå vet jeg ikke hvilket ansvar de har som børsnotert selskap ifht aksjonærene, men må de si noe før ting er klart? De må vel ikke oppdatere hele tiden, og at det kan komme nyheter om noe da det er “klart”?

Her er en oversikt over turn-based spill og eiere. Civ og Total War er svindyre btw.
https://steamdb.info/tags/?tagid=1677

2 Likes

Glöm inte att Malmberg och Rui var på Dice Summit nyligen och bokade in möten.

5 Likes

lol

lekstugan fortsätter. Finns de köpsida idag med?

lol%202

flyttas ner

Noen tok sperren :smiley:

Ligger 133k på 16,5

Samme 133k? Eller nye?

De samme.

Det er de samme. Tipper den forsvinner om det blir bra volum.

spises av 16,5 nå. 104,5k igjen nå

1 Like

Noen er veldig sultne her nå!

Välkommen in i värmen på discord. Vi har uppdaterat kanalen med separata spel sektioner för kommande releaser. https://discord.gg/Gt7Mrj8

OBS sluta inte skriv på tekinvestor!