Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Jeg tror CE dobler fjoråret på pc alene så får vi håpe på lite problemer på konsoll

4 Likes

Snakket ikke Dragset om forhåndsbetaling sist kvartalspresentasjon? Er de ført i regnskapet og kommer på neste q1?

1 Like

Godt børsen er stengt så vi slipper potensiell høydesyke
Kjenner det på gikten. Like før det smeller nå :champagne:

2 Likes

Både jeg og Funcom kjenner på smaken av dollar.

3 Likes

Ny Funcom avlegger i oljebransjen:

Prøv denne linken som er gratis:
https://www.tu.no/artikler/funcom-grundere-vil-revolusjonere-oljebransjen-med-software/436061?key=Dd4n0l3P#=

4 Likes

Tror jeg kjøper OSEBX futures idag!! Funcom er vel en del av OSEBX, så når Funcom går 50-100% imorgen så vil det påvirke OSEBX kraftig(+smitteffekt på resten av børsen!)!! Easy money!! :sunglasses: Hvorfor kom ingen andre på dette!!? :thinking: :laughing:

2 Likes

Blir penger av å ligge på Global top seller lister i år :moneybag::moneybag:
13,8% stigning fra 2017. Det er en helt absurd stigningstakt i denne sektoren.

Global games market to hit $137.9 billion this year
44

10 Likes

Ok, når Funcom nå twitrer om at PR kjøret nå har startet så har det gjerne det…

Vi skal altså få ei skikkelig uke med teppebombing av mediakanaler før launch.

Ego-tripper som jeg er - " gid måtte noe av dette komme potensielle investorer for øret".
:money_mouth_face:

9 Likes

Dukka opp ei fin ei på Facebook, med Conan som skrur på noe ikea-greier😆

3 Likes

Velkommen etter, VG.

IMG_1458

24 Likes

Ha ha ha :joy:

1 Like

“Frontat på PS4 store??? Då säljer jag!!!”

Det er mange som ikke følger med, men baserer kjøp og salg på historikken til Funcom?!

1 Like

Det er ingen som følger med utover Tekinvestor og 3 løker på Hegnar Online.

Derfor det blir så artig når det går opp for Ola Dunk og geriatrisk avdeling (les: finanspressen) hva Funcom har fått til, og at selskapet er i ferd med å skape et aldri så lite norsk spilleventyr :wink:

Det presses hardt nedover med mikrovolum på BID, så her vil det gå unna når noen faktisk skal kjøpe aksjer. Tenk at noen fortsatt kjøper Funcom på åpning, når man vet at det skal minst ned 50 øre før den snur.

2 Likes

Nordnet-kontoen min er overtrukket med 100 spenn, så nå fikk jeg “viktig hastebeskjed” fra Nordnett om at det ville bli utløst tvangssalg, samt at jeg måtte svare umiddelbart på hva jeg skulle foreta meg. Svarte at jeg kunne alltids selge 5 aksjer (har over 60.000) :joy:

Edit: Fuck it - jeg har sagt så mange ganger nå at jeg ikke selger under 40, at det blir innskudd i steden.

5 Likes

Du kan jo legge ut litt salg på 22,- slik som det ser ut som resten av verden har bestemt seg for i dag…:joy:

Er det ikke 1000 eiere i Avanza? Hva er tilsvarende i nordnet? Veldig mange interessenter med små posisjoner, de ser det mer som et bingobrett eller en lottokupong.

1 Like

Stemmer at det begynner å bli brukbart med svensk interesse - men fortsatt jättestort potensial hos söta bror. I Norge er det kun småsparere og et fåtall investorer (de fleste er her inne) som har turt å gå mot strømmen og satse på katastrofeaksjen Funcom :slight_smile:

1 Like

funom

Är det dina till salu? :smiley: