Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Årets største skuffelse å få den sms.
.

3 Likes

Da har året ditt vært uten store skuffelser så langt kan jeg fastslå :slight_smile:

8 Likes

Ser iallfall ut som om det er en del som tester det ut :

http://steamcharts.com/app/217750

2 Likes

Basert på antall spillere er det for meg en gåte at de bruker tid og resurser på dette!

Relatert til børsmeldinger og news fra selskapet, helt enig.

1 Like

NÅ er det vel ikke reprentabelt på hvor mange spillere det er totalt som vises via steam, langt fra vil jeg tro!?

Hvorfor er ikke det representativt? Var mer en godt nok når CE trendet på det glade 50k tallet ved lansering. Uansett, spiller liten rolle.

Gammelt og spill og de fleste spillerne kom vel før steam og kjøres utenfor, uansett enig med deg med mindre de kjører ett par årsverk på spillet

Mulig mulig. Antakelig ikke rare tid og resurs bruken, men relatert til den misnøye vi har settde siste dagene relatert til CE innhold mm harmoinerer det ikke helt.

Og i følge litt googling har AoC over to millioner spillere, muligens betydelig mer.
Serveren stenger altså ned 15 Mai - ettersigende på tiårs dagen til AoC - men “tilfeldigvis” også ei uke etter full launch av Conan Exiles.

Dette kan umulig være et smart markedsføringstrekk som holder kanskje så mye som to millioner spillere varme og eksponert for alt hva Funcom ønsker å fortlle om launchen av CE?

Nei - det kan det da umulig være.
:face_with_monocle:

7 Likes

AoC blir håndtert fra Durham og “tar” utviklingstid fra SWL og ikke CE.

3 Likes

Hva med å bruke tid på å legge ved kilde til dette ellers gode innspillet, istedet for å spre galle?
Spørsmålet er om dette er aktive spillere eller historisk ?

Basert på steam data er det under 200 personer som spiller AoC U i snitt pr dag. Som vist i mitt innlegg over. Godt mulig dette er feil eller blir feil måte å se antall aktive spillere i AoC universet.

2 Likes

Det er garantert ikke aktive spillere :slight_smile:

2 Likes

Og AoC er stort sett i dvale-modus rent utviklingsmessig. Tror ikke det er brukt mye tid på dette her.

edit
image

Mulig det er en quest der man får oppdrag på lv 20, lv 50 etc. eller er questen egentlig bare achievementsmål? Litt uklart for meg.

1 Like

5 dager til avtalen er i boks.

Så er penga på konto

PR begynner

Nyheter rundt nye prosjekter

Ah… det blir en FIN VÅR!

Tipper 6 kr er innen rekkevidde før mai!

14 Likes

En positiv Irathi er kjøpsignal i min bok! oops kjøpte 25k til ;/

10 Likes

Wild guess;

Han som solgte alt på 2.93 kjøpte seg inn igjen nå på 2,975 hehe

1 Like

HAHA, kan avsløre at jeg nok trigget en robot med ordren min, tror ikke det er mer dramatisk :stuck_out_tongue:

3 Likes

Nærmer seg 800 stykk söta bror som mener Funcom ikke er så dumt:

avanza

Noen med synspunkter på muligheten for en særnotering på Stockholmsbörsen?

1 Like

Jeg håper virkelig ikke de har tenkt å bruke tid og penger på noe sånt. Det er jo klart at svensker ikke har noen vanskligheter med å kjøpe Funcom som det er i dag.

1 Like

Ser ikke helt poenget. De har svensk fond inne, de har snart 1000 Avanza eiere. Jeg tørr å påstå at fordelen med Stockholm notering er ca ingenting.

1 Like