Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Det er veldig gode trademuligheter i perioder som dette i Funcom. Gode muligheter for å snitte seg ned. :slight_smile:

Jeg tror det er viktig med traderpot, i alle fall sånn som det er nå, på dager som dette er det rimelig lett å trigge robotene å bevege kursen nok til at man tjener en krone og 5

Plutselig så stiger den igjen som den pleier. Da har jeg pleid å treffe godt med mine tradepotter… NOT! :thinking:

Artig med de 1,5 mill aksjene som ligger til salgs på 3,75
Hyggelig at noen føler de må veie opp litt på selgersiden :wink:

2 Likes

Tror dere vi får vite noe nytt på Generalforsamlinga førstkommende onsdag utover at avtalen med svenskene blir godkjent?

Nope - det er vel det eneste på agendaen.

Avtalen er vel priset inn, men kansje vi får en liten boost når avtalen blir offisiell.

1 Like

Funcom aksjer på tilbud?

Svenskene mener vel at Funcom har vært på tilbud i flere uker allerede :wink:

3 Likes

Da mangler vi en svenske hos Avanza for å nå 800 stk.

Antall eiere av funcom hos Avanza

7 Likes

Skummelt å være utenfor i helga… Can you feel it? :joy::chart_with_upwards_trend:

3 Likes

2.80 i callen atm

Endrer seg alltid i sluttsekundene :wink:

1 Like

Beste er gode nyheter klokken 16:31 en fredag

I Fun?

Fun er kanskje unntak :rofl: men lurer på hvordan kursen hadde reagert på 1 mill solgte CE

Trenger noe sånt for at olje- og laksebaronene skal åpne pengesekken

Vi får krysse fingrene for at en av oss her på TekInvestor stikker av med førstepremien i Eurojackpot i kveld. Da tenker jeg det hadde blitt et skikkelig rally på mandag. :rocket::flying_saucer::airplane:

6 Likes

Da måtte jeg tatt en telefon til Jebsen​:+1::grinning:

2 Likes

Ja, ikke sant! I allefall kjekt å leke med tanken. :joy:

1 Like

Takk for at du minte meg på å levere kuppong. Jeg skal bidra med å doble Funcoms mcap på mandag hvis jeg er den heldige vinner

5 Likes