Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Vgcartz er retail salg :sunglasses:

4 Likes

Fysiskt sålda över disk menar du? Och den informationen får de från?

Retail salg er fysiske Dvd-er, ikke nødvendigvis over disk. Tallet er ikke så interessant når vi har fått salgstall fra Funcom.

2 Likes

CE har så mye mer å gå på. Så utrolig mye. Gleder meg sinnsykt til pets og AI forbedringer.

1 Like

Ok! Nej; i och med att ”ingen” delar med sig av den så blir jag skeptisk när nån kommer med facit. Tur att Funcom delar med sig av info då&då :+1:t2::blush:

Synes det var mye gjennom retail. De fleste handler vel rett fra konsollen.

Vgchartz er ikke veldig pålitelige, de gir kun en indikasjon spør du meg. :slightly_smiling_face:

2 Likes

Ja, knappt det duger till det heller. Men det är ju i alla fall ett tal, det är inte allt för många av dem när det gäller ps4 :wink:

13 Likes

Om Max Manus hade levat, tror ni att han hade sålt av efter några ynka % ökning. Tror ni att han hade varit rädd för att tjäna pengar?

Nej, jag är ganska säker på att han hade köpt aktier och sedan placerat dem i byrålådan.

Framgång vinns inte på en dag eller en kvartalsrapport - nu tar vi nya tag och tänker långsiktigt!

3 Likes

One does not simply forget Fleksnes!

7 Likes

Shorterene er ferdig med ferien :laughing:

2 Likes

Nede der vi var for en uke siden. Tror jaggu Morti, kalle, slobo og co får tak i på lav 18 gitt. Kanskje tilogmed høy 17. Men spørs om det er nok til alle da :slightly_smiling_face:.

1 Like

La det swinge, la det rock ‘n’ roll
La det shortes til de mister all kontroll

ooh hi hooo! oooh oooh

3 Likes

Ser noen postet hacken på shareville forumet nå og jeg er litt forbauset over at Ark kun har solgt 2,3Mio. Var det ikke achievments før releasen nå iår?

Ha glem det. det er flere navn ute å går:)

@morti vet når og på hvilket nivå det er lurt å kjøpe og selge funcom. (gammelt jungelord)

5 Likes

Kommer noen meldinger utover uken nå som “måtte ta litt nå likevel”…

bilde

Klok-av-skade-disclaimer: Memes = spøk.

15 Likes

Joel i Japan!.. :smiley:

11 Likes

http://www.etfmgfunds.com/wp-content/themes/theme-pf/cron/gamr/GAMR_fund_holdings_07-24-2018.csv

Og GAMR fondet øker… :dagger:

18 Likes