Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Fikk ikke sjekket børsen før nå, forventet å se en massakre.

7 Likes

Noen ganger oppstår det uforventede. En av et fåtalls aksjer på Tekindex som er i pluss i dag.

47

1 Like

Ser bra ut. I tillegg ser Futures på børsene i USA ut til å peke oppover:

Er nok lurt å kjøpe nå hvis en får sjansen på rundt emisjonskursen 13.00…

Er nok noen som selger og, så er spørsmålet hvem som er lurest? Jeg tror og det lureste er å kjøpe på dette nivået. :money_mouth_face:

2 Likes

Hvorfor er det lurt å selge i dag til emisjonskurs?

Please elaborate…

3 Likes

Fordi Funcom er overpriset og alt de holder på med kommer til å faile. :smiley:

8 Likes

Økokrim kommer og raider igjen snart…

1 Like

Fordi det er fall globalt og det er naturlig at Funcom også for en korreksjon.

Selg nå kjøp igjen på 11 kr. Evt så :slight_smile:

2 Likes

Det hender det kan være lurt å logge av. Backtrading teller liksom ikke…

1 Like

Vet inte om ni är ironiska. Men när folk är så rädda och osäkra pga historiken i bolaget plus att det är skakigt på marknaden så ska man köpa. Bolaget är billigt jmf med peers. Älskar när folk är extra negativa. Skapar utrymme för oss som varit med. Och lita mig på mig, jag är ju trots allt svensk😂

10 Likes

Vi er litt ironiske :wink:

2 Likes

Og eg er vestlending. Blir bra.

6 Likes

27 Likes

Me too! :star_struck:

4 Likes

Det er jo selveste @lassar i midten jo😂

2 Likes

Det ligner, men @lassar er best kjent fra kaffereklamen sin:

4 Likes

Godt med selvironi.

Om det er noen som har tatt dette med største fattning og unngått mange % i minus så er det dem med et øye til TA

Som på et velkjent annet forum er første varsku en nærmest religiøs stemning rundt en aksje.

1 Like

Skjønner ikke hva du mener!

god

15 Likes
2 Likes

Og meg!

Ikke pga TA, men pga av at alle aviser hadde masse bilder av asiater og amerikanere som holder seg fortvilet til hodet, og da tenkte jeg at det kanskje var smittsomt.

Barnehage tanta (politisk ukorrekt nå) til dattera mi sier vi skal ha 48 timer med symptomfri før vi kan levere ungen igjen.

Venter på det nå =). Jeg er fornøyd med å være sau og følge flokken, sålenge jeg er en av de som går langt fremme i flokken.

4 Likes