Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Diverre. Les førre melding.

1 Like

Funcom betalade cabinet med aktier. ändring flaggning pga reverse split

1 Like

Du mener alle svenske journalister? :sweat_smile:

1 Like

Jeg solgte litt på morgenen i dag rundt 13,00, solgte det jeg har av gearing. Har ikke mulighet til å følge med om dagen, så jeg måtte redusere litt risiko. Synes det er veldig volatilt om dagen, mye makrouro. Blir nok sittende med resten en god stund til.

3 Likes

Frågestund i Doomtrooper Discord

3 Likes

Dow Jones stängde +1.41% :heart_eyes:

9 Likes

Da kan fort 13 bli 14 til uka, og da tåler vi en ny 4% ned. Jeg tror det er begrenset hvor mange 4%ere som kommer.

1 Like

Flagging i Funcom omtalt på E24, er vel “old news”…:

1 Like

Ikke for meg👍

Det er old news for oss som følger Funcom. Men det er ikke sikkert den gjengse aksjespekulant på OSE er opplyst. Her får han rett i trynet “at et styremedlem i funcom laster opp”! Spekulanten graver litt og finner ut at vi nærmer oss en launch. Han vet jo hva som pleier å skje med kursen da :blush:.

Sluttrally i USA også. Kan bli en liten rekyl på Mandag.

4 Likes

OLD news var vel å ta litt hardt i👍
En deilig bekreftelse på at de indre sirkler har klokkertro på at dette går veien, og at det vil han også ha en bit av💰

1 Like

Hade inte Malmberg trott på Funcom hade han nog velat haft pengarna i cash. Nu äger han plötsligt 6.5% av bolaget. Tippar på feta avtal framöver via #heroicsignatures. Malmberg har ju på kort tid fixat Marvel och Amazon :sunglasses:

10 Likes

#absofuckinglutely :man_dancing:t2:

1 Like

Han har nok en del “innside” om hva som planlegges, diskuteres rundt de ulike IPene… Tror ikke det er dumt å følge han.

7 Likes

Hmm . HVILKET spill?

11 Likes
12 Likes

Like rundt hjørnet dette kanskje da… BOOOM !!!

5 Likes

Etter lansering av CE og de erfaringer de fikk med EA, så tror jeg de holder igjen spill lengre nå før de slippes, så de er mer klare, selv om de kanskje også slippes på samme måte. De har finansielle midler til å være mer nøye nå, og Bylos har tidligere uttalt at han ikke visste hvor store krav spilleren har selv om de aksepterer at de er med å utvikle spillene som er uferdige.

Hmmmm, har kanskje ikke ALLE som jobber i utvikleravdelingene til Funcom bare jobbet med CE og SWL allikevel.
Det kan jo være spillet til Bearded? Skulle det være noe annet…
Fy pokker til huskestue vi ville fått.

4 Likes

De låter som Malmberg beskriver Bearded spelet.

2 Likes