Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

15 tilsvare jo bare 3kr. Vi burde ligget på 3,5 som er… 17,5. Mye potensialet igjen mao :wink:

3 Likes

Om den ligger på 17,5 før Q4 tror jeg mange skal ut. Blir for pump og restart da…

1 Like

P/E 16.4 på dagens kurs med jebsens lån inräknat. Vi ska upp 100 % baserat på bara senaste 9 månaders resultat

8 Likes

Det var negative earnings i Q4 i 2016 og blir nok det samme i 2017 hvis det ikke kommer noen overraskelser. P/E er nok lavere mao. Kudos for å regne med Jebsens lån som konvertert. :+1:

3 Likes

soon, tipper ved midten av mars;

sooon

Jeg ser og høyner til tett 20 ila mars.

Til og med ordreboken synes 19,50 er tilbud. :stuck_out_tongue:

1 Like

Någon som tar åt sig många aktier och ligger dold på 14.07

Ser vi nytt ryck nu? :smiley:

Må på jobb av og til å da! :flight_departure::man_pilot:t2::sweat_smile:

Finnes jo ikke aksjer til salgs…

Flere enn oss som skjønner at det kommer nyheter og/eller ASP-pump?

Uansett:

skoa

Edit: Hui som det går! Drar kjensel på de 2000-postene. De har stort sett betydd ASP tidligere.

2 Likes

image
“Litt” oppgang i dag :stuck_out_tongue:

3 Likes

Jeg hadde 20k til salgs på 14,31 Fikk ett innfall og slettet ordren før jeg gikk på dass… Det var lurt.

11 Likes

Precis detta vi vill se. Varit låg volym i nedgång och nu hög volym i uppgång.

1 Like

Hva er egt grunnen til en så kraftig oppgang akuratt idag? Ikke for å klage altså😄

Årsak: Funcom

4 Likes

Husker når Funcom var #1 på omsetningslisten på OSE. Ah those were the days…

1 Like

Rätt kul. När det går ner är det panik och folk undrar vad som händer. När det går upp så blir alla frågandes också. Vi köper väl aktier för att vi tror att det ska gå upp:) Börsvärdet är ett skämt med tanke på vad som komma skall. Om det inte blir en flopp (som så många gånger tidigare) så kommer det bli en uppgång med duktig hävstång.

1 Like

Du tenker på i mai 2018? :stuck_out_tongue:

2 Likes