Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Nej, låter märkligt… men rent juridiskt så hanteras de nog som en ägare. Så jag räknar med att melding sänds it automatiskt om de kommer över eller under gränsen

Flaggning har ingen betydelse… Funcom jobbar, pengar strömmar in, utvecklar nya spel…

Försäkringsaktiebolaget Avanza Pension AB provides capital insurance services. The company is based in Stockholm, Sweden. Försäkringsaktiebolaget Avanza Pension AB operates as a subsidiary of Avanza Bank Holding AB (publ).

Sikker på at vi ikke blander Avanza Pension med Avanza Holding? @holmes

og @pablo kjøss meg hardt i brunøget.

2 Likes

Du har fått svaret ditt.

Det er en gruppering småsparere nøyaktig som nordnet, og nå er det noen småsparere som har solgt akkurat nok til at de er under sperregrensen.

Om noen dager er de sikkert tilbake og det kommer ny melding om at de er over 5 % igjen. Har uansett ingen betydning.

Nå kan du gå tilbake til å baisse om makro, USA eller andre ting.

2 Likes

Ja, dette er kapitalforsikring på samme måte som at zero konto i nordnet er livsforsikring. Er bare å gå til avanza og se hvilke kontotyper du kan opprette…

@Irathi, synes også det er noe unødvendig med å spre usikkerhet på denne måten, at du kjøper og selger er greit det, men å så frø rundt usikkerhet på denne måten er vel unødvendig?

Hvis du oppfatter @Irathi sitt innlegg som baising så bør du muligens komme deg ut av Funcom.
Hvis ikke så var det da veldig til å oppfatte posten i aller verste mening.

2 Likes

Har vært med på dette kjøret i tre år nå, dette er knapt å regne for en liten krusning på havet, slapp av.
Jeg synes snart hele TI begynner å ligne på et utrykk som er brukt på annet forum.

Sliter en med løs mage er ikke Funcom selskapet en skal starte med.
Sliter selv tidvis med løs mage, etter flere harde antibiotika kurer, men ikke av hva som skjer i aksjemarkedet. (Snitt på ca 17 kroner i Funcom, høyeste kjøp nær 6 kroner og laveste ned mot krona etter gammel kurs…)

2 Likes

Det føyer seg inn i et mønster, for å si det slik.

Og når han fortsetter etter at opptil flere har forklart hva Avanza er så blir det bare latterlig.

1 Like

Enkelte her inne ser mønstre i alt…

4 Likes

Harde kår om dagen gutta. Snart jul, cheer UP. Hilsen en felles kranglefant

1 Like

@Pablo

Makro ser :poop: ut

Jeg tror det er mer :poop: coming, både makro og funcom.

Liker sperrene jeg he he :smile: God jul :christmas_tree:

Bra det, lykke til!

Dette er jo tilsvarende nordnet zero, så er maaange eiere som sitter bak den kontoen.

1 Like

Var der en, der blev pist over spærrene røg​:joy::joy:

Det foregår et (skittent) spill i kulissene her. Kurs-krakket vi har vært vitne til er absolutt ikke kun et resultat av makro, olje og MYZ. Trust me :wink: Selv om disse elementene er brakt inn, og har nok hjulpet godt på i noens favør, hvis noe av målet var å spre frykt blandt småfisk og sende kursen sørover. Flere av oss (også på topp 20) har teorier … Skal ikke komme for mye inn på de nå …
Uansett - det viktige ER at Funcom leverer. Valutaen gir ekstra peng i kassen, MYZ er i min bok allerede en suksess, CE med DLC`r selger nok litt mer i Q4 enn det noen tror. Mm. … :wink: Hold godt på aksjene dine! - Det gjør jeg - God Jul til alle :gift::beers:

15 Likes

Nei, avanza bank og avanza pension har forskjellige kontotyper, men ingen er direkte kjøpere av aksjer, de har ingen egne fond med forvaltere, så det er rett og slett summen av “småsparere” med visse kontotyper. Når det er sagt så er jo en del avanza kunder ikke bittesmå heller :slight_smile:

2 Likes

Det var at de landet på akkurat 4,98% som gjorde at jeg tenkte her er det mulig at noen skal selge seg ned / ut og vil under meldeplikt først.

1 Like

Inte bättre att går ut, skaffa fin julgrann , köpa whisky som man har till jul, presenter osv. och inte bevaka kursen hela tiden och skriva olika teorier?
Funcom levererar och kursen kommer att göra det också… hoppas starka händer köper nu…