Lurer på om de sliter litt. Fikk sett presentasjonen til funcom men etter den var det ikke mulig å få sett noe av de andre
Var ikke meg nei sitter rolig i båten nå, blir fort en nye 60 aksjer lempa ut på 18.x da. bruker den 1krs minstekurtasjen iblant tough. Får vel 114kr i utbytte snart. Kan fort bli noen fåtall aksjer hvis Funcom dropper litt igjen
Hehe, var nok med stor sikkerhet litt algo som styrte på
Tror ikke du kan velge om du skal bruke den eller ikke?
Ja mente at jeg handler med så lite at minstekurtasjen blir trigget. 1kr vs 0.15%
@christian, er det nå du skal dra frem eksemplet med stillfront og vise hvor fort det kan gå opp når den først stikker og noe om høydeskrekk? Føler det litt på samme måte nå
Tror du Karl Oscar vet at FC er poppis eller?
Så mye som Lolcats har tagget han regner jeg med han vet det
Fekk ein telefon fra ein selger som ville selge telefon abbonnement.
Då takka eg høflig nei, men fortalte heller om Funcom og litt om kva dei har på gang.
Han svarte og sa at han hadde sett på aksjen i fjor.
Så fekk sett inn eit lite frø i hjernen til selgeren.
Oppfordrer andre til å gjere det samme i staden for å slenge på røret neste gang🙂
Blir ikke overrasket om vi fyker opp til over 20 - hvor vi blir liggende som ny bunn.
Så svinger det mellom 19-24 ut året til det smeller i 2020.
2020 blir året Trygve Hegnar ikke greier å si FUNCOM uten å smile🤑
Du tenker på Stillfront som jeg kjøpte for 52 og solgte på 90 til 135 også noen måneder senere, så stod aksjen i 270?
Jeg har lært da, redusere, men ikke selge helt ut. I hvertfall ikke før ting er helt tullerusk som med starbreeze som jeg kjøpte på 7 og solgte på 12 - 25 og som nå står i litt under krona.
Det var den ja, lett å bli høyderedd
Jeg skal selge når idiot-blærene i finans Norge begynner å kjøpe. Håper det ikke blir før på kurser godt over 30-tallet.
Helt seriøst tror folk på kurser over 25kr i år ?
Vil nok bli en topp mot nytt spill i Q2 så er DEt vel Sell off ass usuall ? Eller?
PS ikke Bais sitter på samme beholdning som i AUG 2018 så ikke pluss med det første
Ja, det tror jeg er godt innafor, men da kanskje først og fremst pga det jeg tror blir en syk, syk pipeline i 2020 med to egne og to publishing titler.
Hvis du mener i desember/november med “i år” ? Det er mulig.
Spørsmålet er når i 2020 coop shooter kommer, og om vi vet noe om hvor bra det ser ut i år. Og selvsagt om Funcom får publishingavtaler for 2020, og hvordan årets spill gjør det.
Det tar jeg som en selvfølge, med mindre CU får elendige kritikker og selger drit dårlig…
Men tror nok vi kan få en midlertidig topp i Mai/Juni, rundt launch uansett, og iallefall om CU blir godt motatt.
Men som fler er inne på, slutten av året vil nok by på enda høyere kurser. 2020 blir vilt og vakkert:moneybag:
3 av 5 så langt
Bear Case 8.0 NOK
Base Case 19.5 NOK
Bull Case 31.0 NOK
Ny base Price: 19,5
BULL: 31
Jajajaja Turn Around in effect!
“After the new gameplay (CU) and more information about the game we are
more confident about the commercial potential and estimate net sales of USD 4.7 million
(USD 3.5 million) in 2019. We believe the majority of sales will come the first month
meaning USD 2.7 million (USD 2 million) will come in Q2 2019”
De anser også et RTS i Dune IP med Petro som høyt sansynlig:
"…According to Westwood Studios, Dune II was a commercial success, with global sales in excess of 250,000 units by November 1996. The sales number was high at that time due to the PC-market
was much smaller at that time.
In 1994, PC Gamer US named Dune II the 49th best computer game ever. That same year, PC
Gamer UK named it the 21st best computer game of all time, calling it “a wargame for those who
don’t like wargames.” In 2004, this “legendary” game entered the GameSpy Hall of Fame. In 2012,
Time named it one of the 100 greatest video games of all time. "
Mye digg lesning her as!
Er godt å føle seg heldig med å sitte med Funcom aksjer i dag.