Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Forhåndssalget gav enveldig sterk indikasjon på elendig salg.

Betatallene må ha vært fikset av noen. Dette har jeg ikke hørt noe om under rettssakene. Aas lempa ut aksjer før resten fikk høre hvor ille det stod til. Veldig merkelig hvis han ikke blir dømt.

3 Likes

Hirr

3 Likes

8 Likes

Duncan er i alle Frank Herbert bøkene og den siste avsluttende boka av Brian H. I den første boka dør han ganske fort men kommer tilbake i bok 4(og har den viktigste rollen derfra og ut).

Hvis Det blir veldig bra kan det bli ett univers av serien med ganske mye forhistorie.

Desverre tror jeg personlig denne historien er for vanskelig å lage bra hvis man følger bøkene slavisk og mister mange fans hvis man avviker for mye.

1 Like

Hva mener Rui med at en fellende dom vil få alvorlige konsekvenser for Funcom?

Hei, kunne du lagt en kopi av artikkelen på tråden om rettsaken? :stuck_out_tongue:

Nydelig lesing. Takk ^^,

Virker som de har nok bevis der for domfellelse.

Jeg ville nok også hatt problemer med å huske om jeg hadde vært tiltalt i en sånn sak… :stuck_out_tongue:

Blir mye dårlig presse av det ihvertfall.

Alle forventer at aas blir dømt enda engang. Tror nedturen blir kortvarig hvis den kommer.

1 Like

Ingenting med nuvarande Funcom att göra… men kanske visa önskar sig att det påverkar… hoppas finns folk som tänker och är påläst.

Er så drit lei av at den der saken kommer opp og «kan» ha effekt for dagens funcom. Støy!

7 Likes

Fördelen är att den inte kommer som en blixt från klar himmel; den har legat i korten länge och är välkänt material för 90% av småspararna och 100% av topp 20

Oscar isaac er i vinden og en riktig upcoming star. Større enn momoa. Sjekk filmen triple frontier på Netflix. Sammen med Ben Affleck

1 Like

Og Starwars TFA :smiley:

Da hopper jeg av QEC og begynner å laste videre i FUN igjen :slightly_smiling_face:

13 Likes

9 Likes

Tok 7K…

5 Likes

Arva eller? :laughing:

1 Like

Helt korrekt :grin:

4 Likes