Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Regner med at du mener hva Pareto får ut av det. De tjener på at kundene sine blir hos dem og gjør transaksjoner hos dem, så dette er ekstraservice og kundelim.

Edit:

Hvis du mener Funcom, så er det jo så enkelt som at kynisk sagt, så er selve jobben til et selskap å skape verdi for sine eiere. Det kan det enten gjøre ved å betale utbytter, kjøpe tilbake aksjer eller ved å øke si aksjeverdi sånn at eierene kan selge aksjene med overskudd i markedet.

Så de er ute og prøver og skape større etterspørsel etter aksjen.

2 Likes

Funcom ønsker en attraktiv aksje, lettere for dem å hente penger ved behov + at bonus til ledelsen ofte er knyttet til aksjekurs.

Ved å delta på seminarer gjør man aksjen kjent for en større mengde investorer.

2 Likes

nja, mente egentlig hva FC får ut av å stille opp?

ed: takker EF:) og takker SP;)

Eksponering mot potensielle investorer.

1 Like
17 Likes
18 Likes

Har du ikke skjønt at Funcom og Norwegian er hatet av norske medier? Hehe

Traderne begynner å bli usikre på hva de skal gjøre nå, og må forhøre seg litt før de kjører på igjen :sunglasses:

1 Like

Någon som vill ha 60t till? Äta upp… jag kan inte hjälpa. Kan inte ha allt i Funcom :smiley:

Tok 25k på 16 i stad. Mett nå

3 Likes

05/03-2019 13:00:00: (FUNCOM) Press release: Funcom releases new “Conan Unconquered” video giving first glimpse of gameplay

11 Likes
19 Likes

Får nostalgi følelse! lenge siden jeg har spilt RTS

Kvittet meg med tradepotten på 10k :slight_smile:

3 Likes

Det som er litt artig nå er at når Funcom går inn i en stigende trend vil de nyheter som i en fallende ga effekten meh i større grad virke positivt og ytterligere bidra til at oppgangen fortsetter og man vi reagere med positiv undertone i stedet. Psykologi er en rar ting.

1 Like

Gamble på at ikke det kommer noen analyse av Pareto med det første, eller at den er æsj :wink: alltid fint å ta gevinst, så kan du kjøpe litt is som kronn og kose deg.

1 Like

Skuffet over videoen, eller bare fornøyd med prosentene?

Stryk begge og tilføy “Vant til dipp on News” :slight_smile: Klok av skade/førevar, brent for mange ganger, list goes on :slight_smile:

Eier fortsatt mange mange aksjer, så har god god tro😸

Kvittet meg med 60 trading aksjer på 16.1, de kom fra litt større pott på 12.55. Ubersmåfisk jeg, men sitter litt for tungt lastet. De der var uansett fra studentlånet heh…

3 Likes

Tjente deg en hundrings da etter kurtasje?