Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

6 Likes

“The game is also getting a physical retail version”

:+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1:

7 Likes

“which includes the upcoming DLC” :ok_hand::ok_hand:

20/03-2019 18:30:00: (FUNCOM) Press release: Funcom announces that “Mutant Year Zero” is coming to Nintendo Switch this summer with a DLC expansion and retail release

36 Likes

Hohoho.

Dobbelrakett i slutten av Q2 altså.

Ser vi Funcom 2.0 all time high etter “sell in May”? Det hadde vært noe :+1:

2 Likes

På med joggeskoa i morgen for dumpegjengen :grin: !

2 Likes

Ukvalifisert spådom; kraftig opp fra start, megadump ca kl 11. ned -2,5% kl 16.20. Stenger ned -0,3%.

Helt säker på att MYZ kommer dra in mer än spelet säljer på PS4 i år. Dags för redeye att skruva upp !

4 Likes

Tror jeg må inn med reserven i morgen. :smile:

2 Likes

Kanskje det blir nok volum til å komme seg ut imorgen?

Sell on news som før altså? Jaja, bare å benytte anledningen til å kjøpe.

1 Like

Dette synes jeg er et perfekt eksempel på fleksibiliteten funcom får med den nye strategien. Basert på mottagelsen, kan de skalere opp eller ned satsingen. I verste fall vil neste spill være rett rundt hjørnet. Med MYZ kan 8/10 anbefale spillet, og de som ikke gjør det har stort sett klaget på at det ikke var nok av det. Da kan funcom kline til med Switch, DLC og retail.

11 Likes

Hvorfor vil du ut nå? Er det CU som ikke tiltaler deg? Har du ikke troen på MYZ på retail, DLC og Switch i Juni?

1 Like

De 2 mill aksjene som er omsatt de siste 3 dagene har det ikke vært mulig å komme seg ut på?

Han bare skojjar :wink:

1 Like

Bedre enn jeg håpet på. Q2 blir nå (veldig) hårete. Utvidelse og retail (samt preorder allerede ute) på samtlige plattformer i tillegg til CU. Redeye får pent oppjustere estimatene også :v:

Ekstra bonus er at jeg personlig gleder meg til å spille utvidelsen :duck: :pig: :fox_face:

Strategien til Funcom materialiserer seg allerede H1 2019.

Edit: Skal prisingen forbli #OSE gjennom 2019 sier jeg bare akta oppkjøp (IP-sekken begynner å bli veldig tung kombinert med pipeline).

38 Likes

Dito!

2 Likes

Om kursene skulle holde seg slik en periode til under 19-20 så tror jeg mange kommer til å benytte anledningen i sommer til å akkumulere mest mulig aksjer før 2020, jeg er klar

2 Likes