Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Black Thursday RÆVPULTE eksisterende småaksjonærer helt uten grunn! Et at de grelleste eksemplene på Oslo børs på den tiden. Det var kun grådighet fra de få og uendelig inkompetanse fra MØKKA megleren ABG Sunndal Collier. Har en håndfull navn fra den tiden som aldri skal glemmes!

Heldigvis er det bedre tider nå :slight_smile:

2 Likes

Funcom som ansetter? Den her dukka opp på LinkedIn-en min i dag.

2 Likes

Vel, glem nå ikke at vi har innsidekjøp på opp mot 20,- også da
Man skal ikke kimse av dette selv om kursen i ettertid er gruset - av uforståelige grunner.
Tror ikke Jebsen er interessert i å selge for småpenger.

1 Like

Funcom var uker fra konkurs.

Sist gang han solgte et høyt antall aksjer så var det vel på under 3 (15) og med rabatt i forhold til gjeldende kurs da… Ikke sikkert det er så lett å kvitte seg med så mye aksjer til det vi her inne annser som fair verdi🙂.

Er ikke så optatt av om det er 15 eller 20 han selger for. Er mer opptatt av hvem kjøper er og deres planer. Om det er slik at han ønsker å selge.

Var ser du att han säljer aktier? Står bara förflyttning till ett annat av hans bolag.

3 Likes

Jeg ser det i spåkula, evt i te-bladene.

Jeg ser at du også skal selge.

Slapp av mann, vi koser oss bare med spekulasjoner🙂.

Les postene ordentlig så ser du jo det☺

haha lugnt. Missade att lägga till en smiley ^^.

Vilken kurs säljer jag i 2020?? :smiley:

Forhåpnentligvis 100% eller mer, opp fra i dag!

1 Like

Mulig jebsen var aktiv i å få analysedekning på funcom. Spennende dette her.jeg vil ha jebsen ut btw

6 Likes

05.12.2012 overførte Jebsen aksjene sine fra Stelt Holding til KGJ. Etter dette restrukturerte Funcom selskapet og TSW ble blant annet free to play.

16.01.2014 overførte Jebsen motsatt vei, fra KGJ til Nexus Capital.

Etter dette fulgte en haug med negative nyheter - blant annet melding om siktelse fra Økokrim 29.01.2014.

Får håpe det er positivt nytt denne gangen. Jeg tror det skjer noe snart.

4 Likes

Det er vel ingen av oss her inne som eksakt vet hvorfor denne overføringen blir gjort. Antagelig bare teknikalitet … skulle jeg dog absolutt tolke det positivt eller negativt, velger jeg førstnevnte. Tror vi har noen hyggelige nyheter foran oss. Typisk at nervøse funcom-aksjonærer leter med teleskop og lupe etter dårlige nyheter. Jeg skal ikke klandre dere for det, men et vennlig råd - smil og senk skuldrene godtfolk. Funcom holder stø kurs :wink: og det er det viktigst!

15 Likes

Hvis man først skal spekulere, så har THQ hentet inn et par friske milliarder og sitter på ~4 mrd. oppkjøpsmidler:

Det sagt, jeg tror dette er en ren teknikalitet.

4 Likes

Jeg tror ikke på tilfeldigheter og tror Jebsen forbereder salg. Hvem kjøperen er og hvilken pris som er/blir avtalt er avgjørende.

2 Likes

Jeg tar den enda litt lengre. Norwegian har hentet inn 3 milliarder de også!
Her blir det budkrig på Funcom

3 Likes

Helt enig. Dette er nok ikke en teknikalitet.

3 Likes

Hvor mange her ville akseptert et bud på 25kr per aksje?

Burde kanskje sitte klar med 1 mill nå, før det braker løs! For noe er i gjære i forbindelse med Jebsen tror jeg :wink:

Jebsen ville akseptert et bud på 25 - det er garantert

jeg og😉

1 Like