Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Helt utrolig hvor lite volum det skal til for å dra denne aksjen nedover. Gikk “masse” aksjer for å dra den opp til 15,10. Så selges det ned for småpenger tilbake til start…

Ja. 20:00 CET

Sluttkurs anyone?

1 Like

14,97 :blush:

4 Likes

Jeg prøver å bruke humor uten smileys, men det funker dårlig. Spesielt ironiske spøker. Det gikk ut over selvtilliten min så jeg begynte med smileys igjen og liker nå alle poster jeg kommer over slik at jeg får noen tilbake

12 Likes

Hehe, ække lett å drive gjøn på dette Internettet… Håper selvtilliten er på vei tilbake og at du kanskje klarer å komme med noen spøker i ny og ne :sunglasses:

1 Like

Jøss, jeg kan nå meddele at smileys og likes nå virker igjen ved bruk av ironi uten smileys. Imponert!

1 Like

Det kunne vært mer futt nå på mårran, men stille før stormen, eller? Hva tror vi? :stuck_out_tongue: eg la inn kjøp på 14.70. Hadde vært morro om denne tok fyr idag.

Tror heller vi får større reaksjoner imorgen :rocket:

1300 i volum til nå (-15min)… snakk om å holde pusten :stuck_out_tongue:

7350 i volum nå, jeg tok 1k til å trigga en robot.

1 Like

Synes dette fortjener å nevnes i småprattråden også:

MYZ slippes på PS4 i Japan om et par dager.

9 Likes

Kommer nok nyheter om både Japan og litt av hvert i kveld.

3 Likes

Antall poster i denne tråden gjenspeiler ofte interessen/volumet i aksjen veldig bra. Nå er det veldig få nye poster hver dag og veldig lite volum. Håper på litt mer liv her i kveld og i morgen.

Screenshot_20190226_103556

You shall not pass!

Om nån bestämmer sig så ryker de där fort :wink:

Jaja nå får vi se om det er hold i den siste oppgangen eller ikke.

Det spises :drooling_face:

2 Likes

Virke sånn foreløpig
Men vi må ha mer volum

1 Like

Markedet avventer, eller rettere sagt - har ikke peiling.

Vi får se hva som skjer når finanspressen melder om rekordresultater og evt. andre nyheter som kommer i kveld.