Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Ellers slo det meg at det fort kommer PAS-dekning ifbm. Funcom sin deltakelse på Pareto sitt gaming seminar neste tirsdag… Slik det skjedde når Funcom deltok på Redeye sitt tilsvarende for noen uker siden. Vi vet jo at ledelsen har jobbet mer aktivt på dette området. Du får ha med Dompa på kjøling i tilfelle, @Evilfreud.

4 Likes

26/02-2019 19:35:00: (FUNCOM) Funcom’s Fourth Quarter 2018 Financials

24 Likes

Finally, we are very excited to announce an exclusive gaming partnership with Legendary Entertainmentto develop aline of video games based on the works of Frank Herbert’s DUNE. DUNE is one of the world’sbest-known science fiction universes and a personal favouriteof mine. To work on DUNE games is a dream come true for many of us in Funcom. We will talk more about what we will do in this fantastic universe in the future.

14 Likes

DUNE! 8car

1 Like

HOLY MFUKK BATMAN DUNE :heart_decoration:

3 Likes

UNTZ UNTZ UNTZ!

GOOD shit :slight_smile:

Kommer det ikke en ny Dune film eller serie også snart?

26/02-2019 19:40:00: (FUNCOM) Funcom N.V. enters into exclusive partnership with Legendary Studios for games in the DUNE universe

9 Likes

Sug meg sidelengs og kall meg Bernt! Snakk om tidenes rapport!

7 Likes

Starter en egen DUNEtråd: https://beta.tekinvestor.no/t/funcom-dune-spill/13570/2

2 Likes

Har lest hele Dune serien så dette er jeg fan av. Dette kan bli stort etterhvert.

5 Likes

Planlag for visning november 2020. Er i pre-produksjon nå(mao ikke sikkert)

3 Likes

Her er re-maken som kommer i 2020. En rekke kjente skuespillere. Synergi!

9 Likes

Fakk! spill tett på ny film, litt svært!

1 Like
17 Likes

Nå skal det f… meg godt gjøres å dumpe kursen.

1 Like

Fytti katta dette var morro å se! Er noe som røyser seg idag og det er ikke Jesus! :arrow_up:

Om fondet fortsette rå plukke så blir det i verstefall meget midlertidig, jeg som har realisert giring og greier,ajajaj, som @nocturne så fint sa det, det gjør det helt til det ikke gjør det lengre (ifht hype kursoppgang før lansering av myz). Det dumpes helt til det ikke gjør det lengre, blir det denne gangen?

1 Like

Hur mycket upp imorgon :smiley:

Da er det det tid for Twitch

https://www.twitch.tv/funcom

1 Like