Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat (FUNCOM)

1-3% rally :grin:

Jeg vil heller si flatt jeg, som det hat vært en stund nå. Flatt og dødt.

Men det svinger seg vel opp snart👍

Vi vet ju alla traditionen i aktien :grin: Usch nu gick vi upp 10öre så ner med skiten

Jeg sitter med det meste jeg har hatt. Inkludert tradingpotten. Ligger dog en liten salgsordre inne på tradingpotten, så får vi se om den går gjennom i dag.

2 Likes

Ingenting er rally på disse nivåer - må minst over Tencent før vi kan såvidt begynne og bruke rally🎅

1 Like

Sitter med mye Funcom nå, gang på gang på gan på gang holder +/- 12.5, bare å holde ut til det kommer litt nyheter om det ene og andre. Jeg synes det er smart å laste opp /ha lastet opp må hvis man ikke må selge på en stund eller ønsker å kjøpe selge så mye.

1 Like

Nu snackar vi volym!

Hele nedturen etter Tencents inntreden har vært underlig spør du meg. Begynner også å bli proof på Conan Exiles potensiale, så ikke rart om det kommer en rekyl nå.

1 Like

Kom dere inn! Er selv fullastet og vel så det. Mye på gang i FUNCOM som de fleste vet! :ok_hand: 2020 blir året :rocket::hourglass_flowing_sand:

God jul :christmas_tree: :santa:

4 Likes
7 Likes

FOMO FOMO FOMO

Aldri vært flere og bedre grunner til å handle Funcom enn nå. Takk til de som har kastet kortene og gruset kursen. Jeg har fylt opp sparegrisen min og den skal få stå en stund :slight_smile:

God jul.

Ingen grunn til å være overrasket over kursoppgang mot Tencents kjøp på opp mot 16 kroner, de kortsiktige vil sikkert ha og vil være fornøyde med en 50 øring, men dette er bare å henge på for min del opp eller ned i dag spiller ingen rolle på litt lengre sikt. Mye moro å se frem til med betydelig potensiale!

nu är det fan rally!! jag undrar vad alla baissare är idag?=)

2 Likes

Passerer vi 15 mill omsatt i dag så er vi fort på nordsiden av 13.50

1 Like

Få respektable investorer eller tradere har hatt behov for å skryte av sin egen avkastning, trade eller inngang fremfor andre - enten det er for familien din, kolleger, naboen eller andre medlemmer i et felles forum. Hva er poenget? Vi tar ulike avgjørelser, og alle ser bevegelsene.

Syntes det er greit å holde seg for god for å legge seg på det nivået.

Når det er sagt er det også fint å se at det rører seg litt i aksjen, klart det er spennende for alle parter :slight_smile:

1 Like

Funcom investorene samlet på nyttårsaften

200w

3 Likes

Lite aksjer til salgs

2 Likes

Hvordan ser volumet ut?

9 mill kr

1 Like

Mycket ovanlig syn

3 Likes