Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat (FUNCOM)

Som du sier er det viktigste ett veldig bra Dune spill. Så får vi synergien med PR fra filmen.
Det man kan håpe på er ett meget bra spill og film. Hvis filmen blir bra er det positivt for spillet.
Flopper filmen, men spillet er fantastisk, har nok det mindre å si for spillet at filmen flopper. Gode anmeldelser av spill selger alltid.

Flopper begge deler sier seg selv.

Gode anmeldelser av spill selger alltid.

Control says hi.
Dette stemmer overhodet ikke.

3 Likes

Synes ikke Witcher-serien var noe bra i det hele tatt.

Conan hadde vært så sinnsykt mye bedre.

Alltid var kanskje å ta i litt når jeg skrev. “En god mulighet til å selge bra” passer nok bedre. Uansett er det viktig med gode anmeldelser.

500 algon igång. Jag undrar vem de kan vara!

Opp eller ned?

14 før nyttår?

Hehe leser et gammelt review av Anarchy Online fra 2002: https://www.gamer.no/artikler/anarchy_online/2113

“Det er en fordel å ha en rask linje om du skal laste ned patchene. Pr i dag er det ca. 62 MB som må lastes ned, og det kan med ISDN ta sin tid.”

“Ett spill som vil ta opp mye av fritida di hvis du ikke er forsiktig. En del reagerer kanskje på at man først må kjøpe et spill for nærmere 400 kroner, for så å betale rundt 100 kroner måneden for i det hele tatt å få brukt det. Med tanke på hva du får i Anarchy Online så er ikke de 100 kronene så mye, og spillet kan du laste ned fra Funcom sine servere, så da er de 400 kronene spart. Det er allikevel en fordel å ta seg råd til å kjøpe spillet, da du får en veldig god brukermanual med, og ikke minst et veldig nyttig kart. Min konklusjon etter ca. 2 måneder med testing er at dette virkelig er noe folk burde prøve ut. Det er en sjelden perle av et spill.”

4 Likes

Avslutter vi på 14 før 2020🎉

Nei.

Da trenger vi mer volum

Denne stiger :slight_smile:
Volumvektet snittpris (VWAP)

13,24

Aldri mer 12!

4 Likes

Kvalmt dumpeforsøk. Spratt dog rett opp igjen.

3 Likes

Takk for det gamle kjære Funcom aksjonær. Jeg går inn i det nye med troen på at det endelig skal betale seg godt for @Dweller og oss andre travere. Dere har vært tålmodige, og tålmodigheten betaler seg som kjent ofte til slutt.

«The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient.» Warren Buffet.

4 Likes

Jeg tørr å håpe at vi ligger på top 3 på denne listen for 2020.

image

13 Likes

Hadde jo selvsagt vært topp om det skjedde men må nok innrømme jeg ikke helt har de forhåpningene til 2020. Litt for usikker på det som kommer i 2020 til det og for liten tro på at Dune kommer tidlig nok til å påvirke 2020 i så stor grad.
Men at Funcom kan få noen fun runs i løpet av de neste 2-3 neste årene har jeg tro på :blush: Med erfaringene fra CE og såpass bra de har fått til det nå har jeg store forventninger til hva de kan få til med Dune. Alt frem til da har jeg begrenset forventninger til men lar meg gjerne overrasket positivt :grin:
Jeg er egentlig ganske fornøyd om de greier å være cash positive i 2020. Selvsagt potensiale til å gruse det målet men anser de fleste nye kortene som høyst usikre. CE har imponert i desember så om CE blir største bidragsyter også i 2020 så er ikke det noen bombe selv med MC som jo er en ganske stor satsning.

Ja ja vi får håpe 2020 blir bra og nyte spenningen :grin:
Godt nyttår alle Funcommere!

6 Likes
7 Likes

dune%20games

“…development of our new Dune GAMES” Lägg märke till plural :wink:

17 Likes

dumpas det på morgonen pga iran attacken?