Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat (FUNCOM)

Tencent lær skifte navn til UNFUNCOM

2 Likes

Evt FUNCON

Dette er bare trist

1 Like

Ved ikke å godta vil de bli nødt til å by høyere. Godta aldri første bud
Men har også vært veldig skuffet over ledelsen i Funcom i det siste så ser din frustrasjon.

2 Likes

Styret har anbefalt å si ja til budet.

Dette er jo akkurat hva endel av oss har fryktet, at selskapet tas av OSE, budet er latterlig lavt. Sett fra mitt ståsted, når vi vet hva Funcom har på gang.

4 Likes

En trist dag. Dette er bare trist som fan. Likevel ingen overraskelse.

2 Likes

Jaja kommer såvidt ut i pluss da. Får vel si at “aksjekarrieren” min er over, får holde meg til fond :joy:

1 Like

17,-!! NEI herfra!!

12 Likes

Tencent støvsuger nå. Hva skjer om man ikke godtar budet? Hvor stor andel må de ha for å ta selskapet av børs?

1 Like

Betyr det at styret anbefaler å si ja at det i praksis er garantert å bli salg til denne prisen, eller er det fortsatt håp for at man kan beholde aksjene sine?

1 Like

Håper du har fått snittet ned endel siste året.

Hvordan går det med gutta boys?

6 Likes

Er det ikke bare å skru opp prisen da? Må vel være noen som tenker i de baner:

If the Offeror, during a period from the date of the Transaction Agreement and 6
-months after the settlement of the Offer acquires shares at a higher price than
the Offer Price in any transaction other than a share issue by Funcom, including
through a mandatory offer or squeeze out procedure, the consideration in the
Offer shall be adjusted to be equal to such higher acquisition price.

Opp til hver og en om de vil godta budet.
Sier man nei må de by høyere rett og slett hvis de skal klare å få over 90 %
Ser ingen grunn til å si ja til et bud på 17 kr

3 Likes

Kommer an på hvor mange som aksepterer budet. Kan fort ikke bli noe salg her, men det tenker jeg er mye opp til folk her!
Må som sagt ha over 90% av aksjene for full kontroll.

Tro meg. Kursen som viser her har jeg ikke oppdatert på åresvis … Jeg tviler på at det blir salg på 17! I så fall bare tragisk!!

2 Likes

Da skjønner jeg ikke hva folk sutrer over om det bare er 10% som skal til for at alle som vil får beholde aksjene sine???

Det syke er jo hvor lavt kursen ble kjørt etter at Tencent kjøpte 29 prosent av aksjene til 15,75 i høst.

En håndfull av oss her inne har vel 10%?

Jeg er med på HOLD.
#TeamHOLD

3 Likes

HODL her og (bortsett fra en liten tradingpott som gikk nå)