Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Buy YouTube Views Today
http://views-great.com/?a=140

Bots are also used to increase views for YouTube videos.

2 Likes

Godt svart. :slight_smile:

1 Like

Ja de eksisterer, uten tvil. men at myrseth og de andre skal fikse en slik og kun få 300 k på en helg syns jeg de har bommet på boten.
stiller meg svært kritisk til at dette blir brukt i dette tilfelle!
ja med 3 mill views så kunne jeg vært enig men ikke på 300 k

Jeg kommer med linker og i tilleg gir jeg mine inputs, tanker og meninger. Syns jeg har klart å legge dette frem uten å overdrive, bruke for sterke uttrykk (har selvsensurert mine innlegg for å unngå dette). Ikke har jeg sagt hva kursmålet mitt er nå heller. I respekt for de som er inne. Så derfor ble jeg litt skuffet over at også du legger deg på denne linjen. Men bevares, jeg kan jo f. eks. se på TV. God kveld til alle.

1 Like

Jeg var et øyeblikk redd for at du hadde vendt tilbake til gamle uvaner, men jeg ser nå at jeg tok feil. Beklager.
Men kommentaren min var også en generell oppfordring og ikke bare myntet på deg.

2 Likes

Er brukeren med nick -me- fra HO, også her på forumet ?
Synst mye av det han kommer med, er bra og relevant

Nå leser eg ikke veldig på HO, men titter litt innom

Interessant, kanskje de har det?

2 Likes

Me er den som kan funcom best av alle. Særlig god på å tolke børsmeldinger. Nummer 2 er Gordon. Ingen av de 2 er på dette forumet.

Gordon skriver en del faktafeil og Me retter dette opp. Sammen er de dynamitt.

5 Likes

Det stemmer med hva eg har bitt meg merke i :slight_smile:

Gordon treffer ofte veldig bra på inngang, men så drar han det alt for langt, han begynte vel å kjøpe rundt 0.70, men samtidig hevdet han emisjon på 3-4 var sannsynlig. Det er også vanskelig å si hva som er haussing og hva han tror på selv

4 Likes

Min siste i kveld, Det jeg husker at Me har sagt angående antall views på youtube videoer, antall registrerte forumbrukere, Alexiatall, Similarweb etc. etc. er noe ala dette:

Skal skal man bruke tallene til noe fornuftig så må man sammenligne de med flere andre lignende kilder, alene så har de tilnærmet null verdi."

Tre sitater fra Me:

“Similarweb er om mulig en av de dårligste sidene å bruke til å estimere noe som helst, den har utrolig store feilmarginer på sine stats.”

“Har bla. sjekket med et par sider som jeg vet nøyaktige stats for og det er totalt skivebom der både på trafikk og linker inn samt hvor trafikk går videre.
Og forøvrig så burde det ha vært flere millioner spillere i Age of Conan om man skal gå etter den der, hvor den sier ca. 7 millioner månedlige besøkende flere måneder i det siste nå. :)”

“bruker data fra toolbars osv. hos virkelige brukere, og ikke data i fra sidene direkte”

Akkurat nå sitter kona og venter på en serie vi skal se. Så har ikke tid til å finne mer om dette nå. Men de som eventuelt vil finne ut litt på egenhånd kan bli satt på sporet av det over her. IKKE ta antall views med i betraktning I DET HELE TATT når en skal vurdere å kjøpe Funcom eller ikke er mitt HELT KLARE RÅD.

3 Likes

Ja ser den med at enn ikke skal handle kaker i Funcom på antall views men tenkte bare jeg skulle legge ut antall views i forhold til de andre i samme sjanger :wink: for og skape en diskusjon rundt tema ! Noe vi nå har fått til :+1:

1 Like

Antallet kan vel bare moddes oppover, så om en video fikk 16 views (satt på spissen) ville jeg HELT KLART rådet til å IKKE kjøpe :wink:

3 Likes

Jeg trodde faktisk inngangen din på en krone i januar var genial fundamentalt sett. De hadde fått gjort en avtale om bruk av Conan IP-en, men hadde enda ikke kommet med noe info om selve spillet. I ettertid angret jeg på at jeg ikke gikk inn på det tidspunktet, men hadde lovet meg selv å unngå aksjen inntil kapitalsituasjonen var avklart.

Når Funcom gikk til 2kr og det de annonserte var et multiplayer-survival spill, så må jeg si jeg var rimelig skeptisk. Sjangeren de valgte er en de ikke har noen erfaring med og de får ikke brukt det de er best på, story.

Jeg har sagt det endel ganger, jeg kan fint se hvorfor folk går inn i Funcom, men da for å gjøre en trade, ikke pga fundamental tro på Funcom. Sånn i ettertid, så burde jeg ha gått inn i Funcom i januar på en krone, men som situasjonen er nå, så må jeg si jeg er langt fra overbevist på at det hadde faktisk vært en god ide.

Jeg kjøpte på ca en krone etter emisjonen, og solgte såvidt over. Hadde jeg vært litt bedre på psykologien i denne aksjen kunne jeg nok ventet litt, men etter litt tenketid, så kom jeg fram til at Funcom var lengre ute å kjøre enn jeg først trodde.

Det ble endel hype rundt forumet før den siste videoen og må vel si at jeg lurte på om jeg hadde gått glipp av en stor mulighet, men den videoen viste jo at det var riktig å gå ut. Risk/reward forholdet er i dag vektet altfor høyt mot at Funcom lykkes. Noe jeg ser på som alt annet en sikkert etter å ha sett videoen. Det er klart at Funcom har en skikkelig kamp foran seg for å klare EA lansering i september og at en flopp der uten bedre finansiering nok kun kan bety videre nedskalering.

Jeg var forresten inne i Funcom fundamentalt sett når Funcom stod i ca 3kr i januar/februar 2009 når de hadde ca like mye i cash, null gjeld og relativt høy cash burn. På det tidspunktet så jeg risk/reward som rimelig positiv. :wink:

3 Likes

Vil bare nevne for ordens skyld at dette er en bot i chatkanalen vår som med enkle chatkommandoer opplyser om RT aksjekurs, omsetning, antall spillere i Payday 2 og Dead by Daylight, listeplassering på top sellers, antall communitymedlemmer etc.

Den brukes til opplysning for de som kanskje er på mobil og ikke har anledning til å logge inn på aksjekonto hele tiden. Det er IKKE en bot som manipulerer antall visninger på videoer og lignende ting. En sånn skulle dere hatt til Funcom også.

3 Likes

Det var ikke meningen å sammenligne de direkte. En kan lage bots for alt mulig. Poenget var at det ikke er uvanlig at aksjonærer lager bots for å hjelpe seg med alt mulig. Hva tror du? Bagger kjøpte over 10 spill av the park. Etter eget utsagn. Kan emigjengen tenke i samme baner og øke på views antallet tror du? Var det ikke MK1 som oppfordret alle til å skrive mest mulig innlegg på gamingsider også eller blander jeg med en annen nå?

1 Like

Injustice 2 Gameplay Reveal Trailer 368,866 views på en dag

Antall views på CE er helt OK, men det er omtrent det vi kunne forvente. Det er liten sannsynlighet for at det er manipulert siden det følger lignende trailere på IGN ganske bra i reach.

Det som er tatt opp flere ganger før og som så klart er litt skuffende er antall likes and dislikes 10k opp og 300 ned på Injustice 2. 2.8k likes and dislikes på CE. Samtidig er det pre-alpha og poenget med Early Access er å vise frem ting og få feedback fra spillere. La oss håpe Funcom hører på tilbakemelding fra spillere denne gangen.

3 Likes

Ja det får jeg inderlig håpe de gjør ?! kan ikke forstå annet.
det er disse som kan redde funcom denne gangen !!

This topic was automatically closed after reaching the maximum limit of 10000 replies.

Vi fortsetter her: Funcom småprat 2016

4 Likes