Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

2 kroner er et viktig nivå - spennende!

5 Likes

Gi oss en gameplay trailer nå ila uken så blir det bensin på bålet.

Man kan jo alltids håpe, men et bål kan også slukke fort. Det er ikke så lenge siden vi var på disse nivåene sist, med den fine Reveal traileren som nå er oppe i 450k views + alle andre steder videoen er postet. Det er gode tall! Det er mulig nedgangen kom pga. varslet om framskyndelse av rapport pga. emisjon og ikke gode nyheter. Jeg ønsker meg stabil rolig oppgang.

4 Likes

Jeg er enig med deg Alex, det er slitsomt med kjappe oppganger fordi man blir fristet til å gjøre en 10øring på trade, fordi det blir fort mange tusen hvis man treffer. Oppgangen før rapporten kom på forventning om positive ting, som ikke kom, da var oppgangen ikke berettiget og den dundret ned igjen.

Men, kommer en gameplaytrailer som ser fet ut så forsvarer den de siste dagers oppgang, en bekreftelse på at tingene er i rute og ser bra ut, og også videre oppgang da den vil skape nye forventinger.

På ett eller annet tidspunkt vil jo kursen komme opp hvor man må begynne å se på scenarioer for salget av CE, og ta en vurdering om det er forsvarlig. Pr nå er Funcom priset MEGET lavt hvis man ser på medianen av konkurrerende spill i sjangeren og deres salg!

3 Likes

Hei igjen :slight_smile:
Hvordan var kalkylen med hva de sitter igjen med ved steam salg?

Du kan sjekke førsteposten i Conan Exiles salgstallspekuleringstråden: Conan Exiles salgstall spekulering

2 Likes
5 Likes

Sitter utviklerene i Funcom på 20" skjermer? What? :stuck_out_tongue:

4 Likes

Selvfølgelig, de har ikke råd til større.

3 Likes

tonnevis av byggematerialer.

Jeg teller 20 på det bildet :stuck_out_tongue:

egentlig bare 5 med forskjellige farger.

2 Likes

Well spotted!
De sparer vel penger på å ikke ha større skjermer enn det der vel. Han har i det minste 2stk da…

Passer egentlig godt som metafor av mitt inntrykk av nyhetsslippene rundt CE: Kun byggeklosser, der selve byggverket er en smule uklart ennå. Ser meget spennende ut.

4 Likes

si ei trapp veier 5 tonn da, da har du fort 100 tonn med byggmateriell bare i bildet, kanskje de mener det er tonnevis siden det er bygget i stein :yum:

5 Likes

Yikes, de sier jo selv “there will be tons of different building pieces to choose from. Here’s one of our artists working on producing icons for some of them.”…

1 Like

Vi bare tuller, det blir Minecraft med fetere design og flere muligheter, kommer til å bli insane moro og bygge slott som får akershus festning til å blekne!!!

2 Likes

Det er nettopp dette de skulle gjort med Lego.

5 Likes

Ja det er litt spennende at flere viktige ting vi etterlyste i LMO faktisk finner veien til CE:
Bygging og PvP.

6 Likes

Enig, men usikker på hvor stor effekt det egentlig hadde fått for LMO. I mine øyne var det mere som var galt der. Pr. nå er jeg egentlig mere glad for at det kommer i et Conan univers, selv om mange forbinder Lego med bygging. Blir spennende å se hvor bra og “grenseløst” det blir.

4 Likes

Bare 16 timer siden siste post på sosiale medier. Er dette det vi kaller et taktskifte? Kan vi vente oss daglige oppdateringer fremover?

4 Likes

Veldig mange som spiller Rust for tiden. Blir det noe av det samme som Conan eller blir Conan bedre tro?

1 Like