Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Jeg ser ingen grunn til at aksjen skal prises for mindre enn 2.6 kr nå…

Vi kan fort få en korreksjon ned mot 3.0 igjen, men vi kan like gjerne suse videre til RSI = 85-90+ før jeg har tenkt å vurdere en trade…

Det er for kort ned til “gulvet” som jeg tenker er 2.6 og vi har nok fin støtte på 3.0

Skulle vi nærme oss 3,8-4 kr ville jeg solgt…

Rsi 78 er ikke høyt, hvertfall ikke i et sterkt funcomrykk

Capture

Korreksjoner kommer, men om det er nå, i morgen, 3.5 eller på 4.5 kr eller mer … aaaaner ikke-

5 Likes

Et brudd opp fra 3,24 vil være et teknisk svært sterkt signal, så veldig interessant om det utløses. :slight_smile:

Angående RSI, så er Stillfront et godt eksempel synes jeg:

RSI21 topp på 77-ish og 116kr i kurs. RSI21 på 72 og 199kr i kurs 6 uker senere. Dette med lavere og lavere RSI-topper, men RSI over 50 hele veien.

3 Likes

Det interessante er hva kursen er 1/6, 1/12 osv
Jeg tror ikke kursen er lavere enn i dag når vi skriver 1.juni.
Hva kursen er neste uke skiter jeg i!
Dette blir bra!:rocket:

6 Likes

Så da kan jeg dra fra Fibonnaci-extensionen min på rundt 4 kr? :stuck_out_tongue:


(ukeschart)

7 Likes

Alle gap fylles. Men som regel lenge etter at de skapes i Funcom :slight_smile:

Funcom gappet jo ned etter forrige topp, så gappen er vel lukket?

1 Like

4 samsvarer jo også bra med tidligere topper/bunner, men det som er vel så spennende er hvor eventuelle dipper kommer på veien dit. Synes det kan være aktuelt nå og ved 3,5.

Men…den har moment om dagen :smile:

3 Likes

Sist den gikk ned til 2 kroner var det vel en short som skulle dekkes inn? Er ikke den borte nå, eller tar jeg veil?

Short er redusert ja :ok_hand:

2 Likes

Ingen short i Funcom lenger.

https://ssr.finanstilsynet.no/

3 Likes

Vær oppmerksom på at der er noen aktører her inne som troller og gjør seg til :fu:

2 Likes

Ja, jeg er klar over det. La de leke seg, det kan vi og! :+1::joy:

7 Likes

Det er short i Funcom men under 0,5%

Okei… Hvor ser man det…?

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NL0000062461

1 Like

Så kanskje 0.49 eller 0 short. Det vet ikke du!

Det er så ubetydelig lite uansett…

5 Likes

@Christian nå som kursen er langt over skyen og den blå linjen ikke ser ut som den skal bryte ned under den røde på ei stund hvordan ville du konkludert dette videre? Volumet tar seg opp så det er jo positivt. Rsi er ennå ikke avskrekkende høy.
Har vi noen motstandsnivåer opp til 4 som kan bli harde?