Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Tette gapet så tar det av ?

Trenger den å tette gap når det har blitt handla så myke i den rangen i vekene før?

1 Like

Jeg vet ikke sikkert, men jeg tviler. Jeg tok dette som et soleklart kjøpssignal.
Hadde håpet på at disse kom noe seinere :slight_smile:

Det er jo ikke vanskelig å lage mer enn en jpg og så poste den som traff, så det er ikke så veeeldig overbevisende å komme med en TA i ettertid. Ikke at jeg tror du gjør det, men du skjønner poenget. :wink:

Har inget å bevise her på tekinvestor, og kunde faktiskt ikke bry meg mindre om hva folk synes :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like

babyrageInsider
18t

Selv tolker jag funcom litt annerledes, men det får dere se om min teori går i mål :wink:

Det var den her kommentaren her flere av oss synes du kunne dele med oss nå.

Du er ingen hvem som helst her inne :smiley: Du skrev en super guide om teknisk analyse og har hatt mange svært bra innlegg når det gjelder det tekninske osv… Derfor hadde vi satt stor pris på om du ville dele teorien din nå og ikke når den eventuelt inntreffer :wink:

Jeg vet godt hva .jpeg er om du er i tvil om det.

Tekinvestor har ett x antall mennesker her inne som har mang million kapital, og som elsker funcom. Vill ikke risikere å påvirke for godt eller vondt. Og det kanskje høres dumt ut, men det er en prinsipp sak.

3 Likes

PM er en fin ting, @babyrage! :star_struck:

Jeg ser og respekterer det, så da skal jeg ikke mase mer.

Godt poeng. Satser på at du om ikke annet bidrar til å utfordre status quo ytterligere i papiret :wink: Gudene vet det har vært- og er overmodent - takk igjen til :sweden:

2 Likes
2 Likes

:hushed::zipper_mouth_face:

56

:smirk::smirk::smirk:

1 Like

Haha inget undgår mig (stalker) :sunglasses:

4 Likes
9 Likes

Flott fyr. Usedvanlig bra til å være austlending.

2 Likes

Oooo! Hadde ikke forventet en sånn twittermelding av han, kanskje Pareto nærmer seg en analyse av Funcom :stuck_out_tongue:

Trodde Funcom var fy fy på OSE

5 Likes

Regner med Pareto er godt lastet i god tid før launch. De vet vel hva som kommer.

Når det er sagt er vel de en av de første ut på hypen og.

1 Like

Haha.

Du vet TA er bull i Funcom når våre mainstream Ola Dunker hyper caset.

Når skal vi OPP.

2 Likes

Disse chartene er så fine og signaleffekten så viktig at de som et minimum fortjener direkte oppslag her i ta tråden.

Tidenes Pivot Pocket i dag, brudd opp og close på motstand på 16.20

28
I tillegg et for meg nytt bekjentskap siste døgn, VCP formasjon. Jeg har back-testet Volatility Contraction Pattern og det anbefaler jeg alle andre med interesse av ta/trading å gjøre også. Formidabelt.

3 Likes