Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Dette var ikke en tolkning fra min side, jeg forsto det som at noc ikke satt foran en candlestick graf akkurat da og lurte på om dagens candlestick var Engulfing eller harami, litt som om noen spør øyh kan noen sjekke Rt for meg. Dette er jo ganske enkle definisjoner

4 Likes

Kødda dagens sluttkurs til HS formasjonen, eller gikk det bra. :smirk:

Må close over 19,20 for å bryte HS-en. :stuck_out_tongue:

image
Synes det begynner å bli litt interessant her :stuck_out_tongue:

5 Likes

close over 19 idag er vel trendbrudd og brudd på falling wedge i daglig chartet.

5 Likes

Allerde ei krone i pluss på tradepotten pga at jeg ignorerte forige ukes dystre spådommer :wink:

3 Likes

16,8 ser ikke jeg som veldig aktuell lenger ? Enig ?

Sidelengs / svakere nedtrend er vel mulig i dagschartet ennå da vi ikke har noen HL/HH.

Men i timeschartet på den positive siden er det opptrend da HH ble satt nå kl 11.

1 Like

Prøver meg her.
19,20 brudd og testet intradag.
Volum er økende,
Trend ser ut til å være brutt.

Tester brudd over 20 dagers snitt, som var hvor det brøt seg sist:

image

Det jobbes knallhardt for å holde kjempen nede, til ingen nytte!

Til ingen nytte? Hva skjedde nå :laughing:

Faren med oppgang på for lavt volum, betyr ikke så mye.

100.000 omsatt på 18.95 nå, det er litt mer reelt.

Hvis man ser på siste candlesticken @Shadmar postet over her så var volumbaren på den nesten ikke synlig.

Det positive er at noen la ut en ganske så betydelig sperrepost, og så ble de callet på det ved at hele skiten bare ble snappet opp.

Edit:

Nei fuck me, har gått enda mye mer enn det. Kommer seg nå.

Følger ikke med, er i utlandet, men mye mulig det altså. Registrerte at vi var opp tidligere i dag men er den ikke ned akkurat nå?

Midlertidig støy. TA er vel og bra, men man må bruke litt sunn fornuft i tillegg :grinning:

Deilig antall aksjer på salg ned, rottene gir seg ikke…

När man skicka aktier mellan 2 konton kan man ju styra volymen hur man vill också.

4 Likes

Ikke til å komme bort i fra at momentum i aksjen er veldig svakt.

50 dagers snittet har snudd nedover, og aksjen omsettes langt under det.

Er ikke lenge før blodet flyter i gatene, da kommer vel haiene svømmende. :wink:

image

1 Like

@Christian
Om 18,35 er dagens lav.
Har vi ikke en HH/HL?
Er ikke dette positivt på kort sikt.
Eller er jeg helt på bærtur ?

Er ikke det positivt ?

Det er egentlig et spørsmål for @Nocturne, men han tror jeg er på ferie :smiley:

Hvis det er noen shortere på banen nå, så kan de gruse kursen på 1-2-3, er nesten ikke omsetnig.

Har ferie selv så ikke PC bare telefon.
Lite åpne kjøp før 18kr vet ikke hva som ligger sjult.