Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Skulle gjerne hatt de ja, men jeg tror nok muligheten byr seg igjen iløpet av de neste ukene… det gikk for fort for meg i dag :slight_smile:

1 Like

Ikke bra for nytelsen det! :joy:

1 Like

Hadde du giddet å gjøre en TA nå?

Det ble et ganske pent brudd opp av skyen i dag, men samtidig, X9 er under X26 og F26 er under kursen. Kursen må holde seg her opp i rundt en uke for at signalet skal bli positivt. Det er støtte fra toppen av skyen på rundt 14,30 - 14,80.

Min “feeling” er at dette er en pump, men det er endel fundamentale triggere som er på vei nå.

2 Likes

Norsk Bulls melder om kjøpssignal i Funcom nå:

De har ikke helt truffet i det siste:
image

Det ser unektelig bra ut…
Denne er fin: Traderhjørnet

3 Likes

For å snu på det: Sannsynligheten for at de bommer 5 ganger på rad er jo…relativt liten :wink:

4 Likes

Men, denne gangen satt ikke alle fullastet, det er ihvertfall ikke inntrykket mitt. Blir veldig interessant ut uka!

Kjenner att jeg “sliter” litt med å aklimatisere meg til den nye kursen i Funcom.
Etter gårsdagens VANVITTIGE :wink: oppgang er vi nå 1,11 over omregningskursen som var på 13,89
Altså enorme 0,24 over, etter gammel kurs. Lurer på om jeg hadde vært like oppglødd med 0,38 øre opp med gammel kurs. Klager ikke altså, 6 sifret++ oppgang på min portefølje i går.
Mener fremdeles att vi burde ha en par tre kroner å gå på uten att dette er dyrt. Å så kommer nyhetene på rekke og rad. En halvdårlig, som er Q4. Å så kommer de gode på rekke og rad utover vinteren/ våren.

1 Like

Haha ja, er vel ikke så wow sånn sett egentlig, men psykologisk er jo en oppgang på 13-14% og tosifret kurs i funcom ganske bra :stuck_out_tongue:

1 Like

Close 14.5% opp er signifikant. Kursen i seg selv har ingen betydning slik sett.

Neida enig i det, må bare få stokka hue til den nye “hverdagen” :thinking::rofl:

Kursen står nå i 2.94, at vi skal forbi 16 med det første uten news tviler jeg på, men at vi ser kurser opp mot 25 tror jeg ganske sikkert før launch, så her er det muligheter. Det betyr dog ikke at jeg begynner å realisere litt før.

15,75 som står for tur og da er det straka vegen mot 28,75 kr evt ASP dump :grimacing::grimacing::grimacing:

I etterpåklokskapens ånd stemte denne 100%. Testet til og med 2,4. 12,01 snudde den vel på ?

1 Like

Ja, skal ikke kimse av Hegnar :joy:

Det er definitivt nye takter vi ser her nå, tilsynelatende flere større investorer som gjør sine handler tett opp til Close. Ligner ikke det kjente “pump and dump” mønsteret vi har sett i 2017.

Noen tanker om hva vi har i vente?
@Christian @Hocki @Irathi

1 Like

3.12 vel?

Jeg tenker at motstanden på ca 3,30/16,50 er sterkere enn sist. Nå har vi vært der to ganger. Jeg er veldig fristet til å si at nedsiden ikke er så stor nå. Ref blå linje som er en trend som stemmer bra med det at hypen bygger seg opp mot lansering.


Kort sagt, jeg er på 90-95% av max nå. Nedsiden er begrenset, mens jeg ser på oppsiden som ihvertfall 20 kr innen tre måneder. Jeg er dog ikke gift med aksjene :stuck_out_tongue:

5 Likes

Enig, men det tror jeg også potensialet på dette bruddet er. Betydelig SOS her nå :wink:
Se småprat tråden for ytterliger tolkning av motstanden og hvordan jeg tolker muligheten for brudd på denne nå. Jeg har ikke giftet meg med aksjen, men har bedre tro på det tekniske bildet enn på lenge. Eneste som kan sette kjepper i hjulene nå på kort sikt (2 uker), er store fall i US.

1 Like