Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - The Park media

Jeg vet det nå… Og det er første gang jeg har sett… :wink:

The Park ligger 102 plass… Vi trenger topp 20 nå mot slutten av salget på mandag eller tirsdag…

Jeg har sett det bli postet her før. Mest sannsynlig i diskusjon med deg hehe :wink:

ok… jeg er dum… Får med meg ingenting… huff

Like fullt så er det 1-0 til Gordon vedr sold games estimates… Dere trodde på Crapspy, jeg advarte mot det og brukte i stedet en empirisk model kalibrert mot andre cases. Neste uke skal jeg fortelle dere dersom dere er snill hvordan man kan supervise estimatene etter empirisk model.

hoppla… mer presse

1 Like

Har sett det blit sagt, men første gang jeg også har sett en referanse på det.
Vi er i tilfelle i samme båt :slight_smile:

Edit: men nå skal de sises at det har blitt skrevet så mye søppel her i det siste at jeg stort sett bare har skummet gjennom.

1 Like

Fortsetter diskusjonen fra The Park salg på steam:

3 Likes

Som sagt… glemsk … huff og huff… Nå skal nok aksjen videre ned… Uff :stuck_out_tongue:

Kanskje han til og med har nevnt det i poster han har skrevet ? :wink:

2 Likes

Ja det tror jeg du har rett i. Så Gordon, godt du bare har ett nick nå. Tenk hvordan du hadde krøllet det til om du hadde dratt frem ulvenz etc. nå? Det må du bare ikke gjøre! Et godt råd bare… Det er visst vanskelig nok å holde kontroll på ett. Litt selektivt kanskje :wink:

Hva skjedde med mobbingen…? Du har nå skreket og hylt i hele dag som sist da FUNCOM var nede ved 1.20 om at nå skal vi i svalestup ned i avgrunnen. MEN hva skjer med det der? Det begynner å bli en del bom… Det ser ikke ut til å skje… Og da kan det jo være greit slike potene litt og si… “okda, jeg er en hylete baisenisse, jeg tok feil igjen”? men neida, det motsatte skjer ser ut til :slight_smile: . I mellomtiden så selger vi mer The Park og det er flere som spiller The Park i dag enn i går… Jeg skjønner ikke du/dere gidder :slight_smile:

http://steamcharts.com/app/402020

Hva sier det deg når et spill tar bare 1 til 2 timer å spille gjennom?


Jeg tror FUNCOM kommer til å få en nokså heftig høst… Opp på tall og nye prosjekt mens de gamle selger som de bruker + litt til… (ref nytt spill The Park og LMO)

1 Like

Word

Inne på tek investor… Hylekor… Ingen vet hva fan som har skjedd… Men hylekor… Voksne menn som ramler over hverandre for å drite seg ut. Komedie… :slight_smile:

Vel, jeg synes veldig mange her inne har gode poeng og synspunkter, og kommer med mye bra. Det kan lett bli mye poster når det oppstår en diskusjon, er naturlig det. Hadde jo ikke vært noe bra forum hvis ikke? :smile:

Synes forumet er knallbra, og forumet i seg selv er teknologisk oppdatert med real-time posting og masse andre gode funksjoner!

8 Likes

De relevante diskusjonene er absolutt bra, men søppelet jeg refererte til var mere de som aldri burde vært skrevet; verken her eller andre steder.
hehe, denne kan jo fort havne i samme bås, men bare for å forklare meg :slight_smile:

Fin stigning her :yum:
30 dager:


7 dager:

Eller sett i forhold til LMO siste 12 mnd.:

Kan det tenkes at Funcom er fornøyd i forhold til kostnadsnivået på utviklingen? :slight_smile:

4 Likes

Selger de 50.000 kopier er de fornøyd med å ha dekket utviklingskostnadene, da har de faktisk tjent penger. I tillegg har de fått gode anmeldelser fra de viktige og snitt er nok som nevnt 4-4+ av 6 mulige. Da er det klart de er fornøyde :wink:

4 Likes

Ja og man må ikke glemme at spillet er der i evig tid - helt uten de fordømte ekstrakostnadene som følger med en MMO. Tenk når Funcom så har 10 av disse korte spilla gående til enhver tid?

Dette var en test, og jeg tror faktisk spillet har bestått. Dermed vil vi få mye snacks fra Funcom framover.

En annen ting man ikke har tenkt på er utbyttet Funcom får i form av opplæring på Unreal Engine. I utgangspunktet testet de jo spillmotoren, dvs. at kostnader nok ble ført som utviklingskostnader, men muligens på en annen plass i regnskapet enn The Park. Dermed kan selve kostnader på utviklingen av spillet være mindre enn først antatt. De har tross alt fått opplæring/kursing underveis. Går ut fra at de har budsjettert med kostnader der også til enhver tid.

Personlig tror jeg fortsatt FC har en god framtid og inngangsbilletten er billig - nå er de endelig på rett vei og har kutta ut det der MMO-only tullet sitt.

2 Likes

Nå kan jeg spille the park på tabletten min :slight_smile:

14 Likes

enda en god video, nesten 300,000 views og 3,8 mill subs

6 Likes
3 Likes

Har savnet den fra filmpolitiet, når den kom, så var den jo Nice :slight_smile:

2 Likes