Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - The Park media

Hvis du leser det jeg har skrevet i The Park steam salg tråden litt nærmere, så har jeg bare oppgitt fakta på hva grafen kan oversettes til utfra tall oppgitt av produsent. Jeg har ikke sagt hvordan du skal bruke den, rett og slett fordi jeg ikke gidder diskusjonen på om listeplasseringen er i omsetning eller antall salg. Du står fritt til å tolke dataene akkurat som du vil.

Ser at du muligens bare leste først edit av posten? Som jeg nevner i edit 2 og 3, 92k var totalt salg på Steam og PS4. Steamspy konkluderte med ca 55k salg på Steam. (Steamspy sier at tjenesten er i beta og må tas med en klype salt, men jeg synes det rimer bra med 55k salg ± 10%).

3 Likes

Der finnes en ukes oppsumeringliste som definitivt er på Revenue… Fordi det sier det eksplisitt… Når det gjelder den vi ser daglig så mente jeg ved begynnelsene av diskusjonene at den bestemt var basert på antall… Nå er jeg en plass der jeg synes det bare fortsatt er uklart men jeg mener at det definitivt ikke er bekreftet at den er på Omsetning…

MEN:

Det som er latterlig er når folkene som i alle år har påstått at listen er på omsetning lager en egen hause/baisetråde (hva man nå skal kalle det) som er basert på at listen er antalliste… Da kan man jo bare le høyt :smiley: Ta dere en pils gutta… The Park ligger fortsatt og CRUIZER høyt !! :smiley:

Nettopp! Hvis det er noen som er i tvil, så er det bare å lese førsteposten i denne tråden: The Park salg på steam

Jeg kalte det en fakta-tråd og utelot bevisst å si hvordan dataene skulle tolkes, så jeg slapp at tråden ble en diskusjon om hvorfor @Gordon mener listeplasseringen er basert på antall og ikke omsetning.

1 Like

@Gordon mener du bestselgerlista til Steam (den som oppdateres hele tida) er basert på omsetning eller antall solgte? Du var klar på at det var antall solgte tidligere, har du endret mening?

Som jeg skrev over… Jeg er fortsatt ikke overbevist. Det som tok meg fra å være sikker på at den var basert på antall til å være usikker var den ukentlige listen du viste meg som sa eksplisit at det dreide seg om omsetning… Like fullt ukeslista er jo en annen liste… Så jeg kan ikke si at jeg har fått det spikret at det er omsetning eller antall sånn 100% sikkert.

Men det jeg forventer hvertfall er at når du lager en helt egen tråd for å diskutere den der lista, er at du ikke plutselig har skiftet fra ditt ufraviklige synspunkt. Det blir jo bare tilpasset bullshit for å kunne fortelle oss “huff og huff igjen, for en bratt bakke FUNCOM skal opp” :wink: . Sånt tøv undergraver integriteten din. Alle ser jo hvor tullete dette blir…?

Men nok om det… The Park selger forresten fortsatt som et helvette. Sjekk forumene i Steam… Koker…

1 Like

Jeg har ikke endret synspunkt. Les tråden et par ganger til.

De aller fleste av disse her har nok kjøpt allerede også.

https://steamdb.info/stats/topowners/

Jeg vet ikke om det synes for ikke-admins, men det er et blyant symbol til høyre på innlegg som er trukket tilbake som jeg kan bruke for å lese det opprinnelige innlegget.

3 Likes

Joda, er der for oss dødelige også.

1 Like

Det synes for oss andre også… jeg antar i alle fall at jeg er ikke-admin :smile:

1 Like

…kanskje jeg har trykket på feil knapp og gjort alle til admins :wink:

6 Likes

Vêr snill, ellers stenger eg deg ute :wink:

2 Likes

Jeg kunne tenkt meg å vært admin for en dag… Og ordnet opp litt her inne :stuck_out_tongue:

Enkelte her inne trenger en pause…

2 Likes

Hadde jo vært magisk om du bannet deg selv :smiley:

1 Like

Ja det hadde du nok likt… Da kunne dere messet videre om hvordan StarBreeze fortsatt skulle blåst seg opp noen miliarder til uten å tjent ei krone… :smile: … Og hvordan FUNCOM ikke skal prises etter bunnlinje bare fordi dere tenkte tanken… :smiley: