Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

G6 Materials Corp. (GGG)

Bra hvis selskapet har fått radiodekning uansett. :+1:

1 Like

Starter 20.30

3 Likes

Noen som fikk det med seg?
Spurte G6’s IR-kontakt om opptak blir tilgjengelig. Har fått til svar at de skal gi beskjed hvis / når, det er opp til Biz TV :face_with_raised_eyebrow:

4 Likes

Her er artikkelen:

Det virker som børsen der borte gjør en god jobb med å sikre at selskapene oppfører seg ordentlig. For meg er det tillitvekkende.

5 Likes

Ja det virker ganske spesielt for oss i Norge men hadde allerede det inntrykket etter den forrige meldingen der de måtte kommentere på den siste tidens oppgang. Bra med litt buzz da!

2 Likes

Men dette kan kanskje gi en liten rekyl til uka ?

Oppdatering fra IR sier at det var tekniske problemer hos Biz TV som førte til at intervjuet ble forkortet, og at de håper på å få kjørt det på nytt :smiley: Det høres bra ut.

Synes kursen tok seg fint igjen etter forventet (av meg) fall etter den voldsomme oppgangen tidligere i uken. Når jeg kjøpte meg inn her tidligere i januar så tenkte jeg at dette skal bli en long posisjon, tenker fortsatt det, og ser på å øke også.

God helg! :grinning:

3 Likes

Hvor kjøper dere denne? Vi AF eller Zero konto? Fant ikke aksjen når jeg skulle legge den til watchlist på investing.com ?

Du kan kjøpe den via begge de kontoene :slight_smile:

1 Like
1 Like

investing.com søker du den opp med GGG.V

1 Like

Finner nada jeg… ?

Støtter Zero og ASK Toronto da?
Jeg trodde nei

ASK går nok ikke. Nordnet AF går fint på Toronto…

Investing.com bruker en litt annen benevnelse på aksjen, du ser den i listen din som Graphene 3D Lab Inc.

Yahoo benytter samme som Nordnet, der søker du den opp som GGG.V
ggg

Jepp. Jeg kjøper på Zero.

4 Likes

Har forsøkt å finne ut av hvor en skrur på realtidskurser for Canada på Nordnet, uten suksess, selv med ditt utklipp fra nettsiden. Kan du hjelpe? :pray:

EDIT: Jeg tolket det feil når jeg sa det var realtime kurser. Du får kun opp realtimekurs når du trykker på kjøp eller selg, “snapshots”. Beklager det.

1 Like

Til stor hjelp! Tusen takk!

Jeg har laget aksjeliste gratis her på Canadiske aksjer, og får realtid, men man må refreshe siden jevnlig for oppdatering. Viser kun sanntid pris på kjøp og salg, uten volum.

2 Likes

Volum på oppgang og avtagende volum på nedgang og konsolidering. Sitter foreløpig i ro.

4 Likes