Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Generelt - Teknisk Analyse

Skuldrene skulle vært bunner, ikke topper for en OHS?

1 Like

https://www.avanza.se/aktier/lista.html

Under land velger du Norge. Till høyre velger du “Legg till filter” -> teknisk analys -> RSI 14.

4 Likes

Forundrer meg at du har hvit candle i dag?
Må være noe bugs i oppsettet.

Posten er 6 timer gammel og høy i dag var på 2,39, så Netfonds viser nok riktig. :wink:

Var ikke ved close nei, blinkset på når innlegget ble postet :wink:

1 Like

Hva tenker du om TA og utvanning/innvanning? Før emisjonen hadde jo FUN et helt annet antall aksjer, men samtidig er jo dette noe man finner i veldig mange charts og ubevisst ignorerer i mange tilfeller.

1 Like

Har ingen betydelse rent tekniskt for min egen del. Å handle selskaper med mer enn 15-20 millioner aksjer er ikke aktuelt uansett.

Om det har noen større teknisk betydelse vet jag ikke, aldrig tenkt over.

@babyrage,hva tenker du om Archer?

hvilke aksjer er dette?

image

35

1 Like

Nederste er fun, eneste verdipapiret på osebx som ikke smeller ut av triangel brudd :smiley: :joy::rofl:

3 Likes

Første der da?

Stillfront fra i fjor høst som i dag ligger rundt 170+

3 Likes

Kjøpte mine første stillfront-aksjer i bunnen av det triangelet :smiley:

1 Like

Jeg traff ikke helt bunnen, men snittet ned til 55 på dippene

3 Likes

:joy: bør være innafor med optimal ce lansering og nytt storspill, vel

2 Likes

Dno

1 Like

Så lenge det ikke rabler for politikerne eller IS, som det helt sikkert gjør, så har jeg stor tro på at DNO er allright utover i 2018.

1 Like

Noen som har noe på Flex LNG. Skulle den etablere seg over 11,60, synes jeg selv det begynner å se bra ut.

@sparkonge jeg synes log er interessant.

La merke til at @Hugoil brukte det mye, men syntes veldig ofte at det for nano sin del endte opp med å få alle charts til å se alt for optimistiske ut.

https://www.forbes.com/sites/naomirobbins/2012/01/19/when-should-i-use-logarithmic-scales-in-my-charts-and-graphs/#24606b55e67b

1 Like

En slags liten OHS på xxl.
Hvordan ville dere satt halslinja?

Edit: Endret til rett selskap :smile: