Gi ditt bidrag til Juleaksjonen 2017 ūüéÖ

Kjære TekInvestorer, i desember i fjor ga vi over 300 malarianett og reddet kanskje liv.

Jeg tror mange av oss har vært heldige som har vokst opp i et rikt land med trygge foreldre. Men ikke alle har det like lett. I år håper jeg vi kan bidra til noen lyspunkt i livet til barn som har det vanskelig.

Dere har stemt frem to form√•l med like mange stemmer, s√• jeg foresl√•r at vi kan gi det vi m√•tte √łnske til ett eller begge form√•l.

Skriv gjerne i tråden hvilket formål du har gitt til og hvor mye, så kan vi telle opp og se hvor mye vi bidro med totalt sett i slutten av desember :slight_smile:

De to organisasjonene vi har stemt frem er:

Barn av rusmisbrukere (Vipps nr: 10738) og Barnekreftforeningen (Vipps nr: 02099)

God jul! :santa:

12 Likes

Jeg har startet med å gi 200 kr til begge organisasjonene :slight_smile:

Med Vipps tok det ca. 20 sek

10 Likes

200kr til begge jeg også :slight_smile:

10 Likes

Då har jag också gett 200kr till bägge; tror jag klarade det på under 15 sek faktiskt :wink:.

Väldigt bra initiativ det här! :grinning::+1:t2:

10 Likes

For de som ikke har vips, bare kj√łkkenvisp, s√• er kontonr? :smiley:

7 Likes

Nå har jeg bidratt i tekinvestorers juleaksjon. Har du? (jeg ga 200 til hver som de andre over her)

9 Likes

Ga 500,- til Barnekreftforeningen av en annen grunn i oktober, s√• ga kun til BAR ved denne anledningen. Overf√łrte 400,- og merket betalingen med Teknivestor Juleaksjon.

9 Likes

Har overf√łrt 300,- til Barnekreftforeningen og 200,- til Frelsesarmeen.
Har og overf√łrt 200,- til Barn av rusmisbrukere.

Merket betalingene med: Hilsen Tekinvestor Juleaksjon.

7 Likes

Gitt 200 til begge merket Tekinvestor Juleaksjon 2017

7 Likes

Mornigs, fantastisk dette her, donerte også til begge, 200kr, men falt meg ikke inn og merke det.

7 Likes

Hvis du sjekker linkene finner du kanskje kontonummer? Hvis ikke kan du f√• mittūüėā.

3 Likes

Fant :+1: da overf√łrte jeg 200 kr til Barnekreftforeningen og 200 kr til Barn av rusmisbrukere. Merket Tekinvestors juleinnsamling. :smiley::+1:

9 Likes

3 900 kr totalt så langt :slight_smile: Håper vi kan nå 10 000 :smiley:

5 Likes

200kr til hver av de fra meg også :grinning:

8 Likes

200 til hver herfra :slight_smile:

9 Likes

200 til hver, merket med Tekinvestor Juleaksjon 2017

7 Likes

5100 kr nå :+1::smile:

6 Likes

Kom igjen folkens, nå har det vært stille i tråden en stund :smile: