Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gi ditt bidrag til Juleaksjonen 2017 🎅

Ja, 10k bör vi i alla fall klara med alla pengastinna tekinvestorer :money_mouth_face::wink:

3 Likes

Vippset 500 NOK til begge. Merket betalingen med Teknivestor Juleaksjon.

8 Likes

Ikke sant! Hvis 25 av oss bidrar med 400 kr så er 10K i boks. Må være piece of kakestykke :grin::+1:

5 Likes

Bumper den her jeg tilfelle den har gått noen hus forbi.

5 Likes

6100kr nå :smile:

4 Likes

Kom igjen folkens, leit frem litt hjertevarme og sleng inn noen kroner-dette er to kjempegode formål, barn med kreft og barn av rusmisbrukere!
Vet selv hvordan det kan være, heldigvis hadde jeg en mamma som var og er fantastisk! Langt fra alle som har det, stakkars unger… og de med kreft? Den feige sykdommen…

7 Likes

Da er totalt 500kr vippset, med halvparten på hvert formål.
Merket også betalingen med Tekinvestor Juleaksjon.

God førjulstid :santa::smiley:

9 Likes

6600! Hvem tar oss til 7000? :smiley:

4 Likes

Jeg vil. Hvilke vipps nr er det snakk om?
Edit: Fant de i første post, sorry…
Edit2: Done, og merket med tekinvestor juleaksjon.

8 Likes

Gitt 200,- til Barn av rusmisbrukere og 200,- Barnekreftforeningen

9 Likes

Kjempeflott tiltak! Jeg har overført 500,- kr til begge formål. Merket Tekinvestor Juleaksjon.

Benytter samtidig anledningen til å ønske alle tekinvestorer en god førjulstid!:santa:

10 Likes

Fantastisk @kula! :smiley:

Da er vi oppe i ca. 8800 kr totalt :smiley:

Jeg kommer til å fortsette å mase til vi når 10 000 :wink:

6 Likes

Vippset 250,- til hver. Merket med Tekinvestor juleaksjon :slight_smile:

6 Likes

9300! Takk @amateurleague :smiley:

6 Likes

Snart i mål! :grinning::ok_hand:t2:

3 Likes

Føler ikke helt at jeg fortjener pengene, bommet for mye på estimatet mitt. Du kan gjerne gi de til ett av formålene her i stedet? :slight_smile:

3 Likes

Du kan gerne få pengene, og jeg har ikke glemt det…glemmer aldrig om jeg skylder, eller andre skylder mig…Men skal vipse dem til barn av rusmisbrukere, de trenger dem helt sikkert.
God jul, mvh Vandregutten.:evergreen_tree::gift:

7 Likes

Vippset 250,- til hver. Merket med TekInvestor juleaksjon 2017

Jeg synes vi skal sikte høyere enn kr 10 000 fra TekInvestor! Mange Nano aksjonærer som fikk god oppgang i dag :grinning:

Oppfordrer dere som ikke har bidratt enda til å avse litt til et veldig godt tiltak i år også :santa:

6 Likes

Bikker Nano såpass opp på tresifret at jeg tar litt gevinst så skal jeg spytte inn noe mer til begge formålene :smiley:
For som du vet, oppgang uten å ta gevinst er jo bare tall på maskinen :slight_smile:

4 Likes

Supert! Da er vi nok over 10 000 - kjempebra folkens :smile::+1::heart_eyes:

3 Likes