Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

God Halloween! đŸ•·

Hvis du dytter edderkoppene med musepekeren sÄ dÞr de !

5 Likes

Ikke verdens beste hitboxer pÄ mobil, men etter litt jobb er bunnen av skjermen fylt av dÞde kryp.

2 Likes

Jeg trodde noen sekunder at skjermen min hadde sprukket.

3 Likes

Dette minner om funcom sine halloween utgivelser, nydelig :+1:

4 Likes

Fantastisk, digger det​:+1::grinning:

2 Likes

Jeg jakter nÄ kryppedyr med musenmarker
 de dÞr!!! :laughing:

1 Like

Fantastisk innsats, sÄnt er kult! litt edderkopper allikevel :sweat_smile: mÄtte selvfÞlgelig bytte fane tidligere eg au :stuck_out_tongue_closed_eyes: tips kanskje edderkoppen kan fange noen av dem i nettet sitt neste gang!

3 Likes

Benytter anledningen til Ä takke @pdx og alle skribenter for et flott forum, jeg er ikke noen Halloween-mann, men fikk litt community-fÞlelse av dette likevel :joy: Setter stor pris pÄ Ä kunne sjekke innom her hver dag og lese!

13 Likes

Er selv ikke vokst opp med Halloween, men synes nÄ det er en artig event nÄ i den tristeste tiden av Äret.

3 Likes

Har ikke sansen for Halloween, men Lossi 12.desember er en god, gammel tradisjon i noen fÄ rogalandskommuner.
Halloween er ei kommersiell greier, slik som morsdag og farsdag ogsĂ„ har blitt, innboksen fylles jo opp av “gode tips”.

Edit: Jeg hadde stor sans for @pdx sitt stunt da :slight_smile:

1 Like

Har du julepakken klar ogsÄ, @pdx ? Betlehemsstallen til hÞyre for logoen og sauer og esler som vimer rundt? Vise menn har vi jo flust av allerede. :slight_smile:

6 Likes

Vi har vel en god del sauer og esler ogsÄ :rofl::rofl:

6 Likes

Jeg tenker et del av skjermen viser en fĂždsel minutt for minutt? :sweat_smile:

3 Likes

Moro sĂ„ lenge det varte, bĂ„de kravlende knott og tekstdekkende spindelvev. Men “nu rĂ€cker det”.

Du fÄr ha en vinkel pÄ kameraet som gjÞr at det ikke gÄr helt NSFW.

Etter Ä ha overvÊrt et par fÞdsler vil jeg pÄstÄ at det hadde vÊrt mer passende under halloween enn i jula.

2 Likes