Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

God Jul fra TekInvestor 🎅🏻

På vegne av TekInvestor og moderatorteamet vil jeg ønske deg og dine en riktig god jul.

Investeringer er spennende, men det finnes viktigere ting i livet. Jeg håper du får slappet av og tilbragt romjulen med familie og venner, så ses vi igjen på nyåret :smiley:

Hilsen Jørgen / pdx

66 Likes

God jul til alle TI’ere som bidrar til å gjøre dette til Norges nest beste forum, etter kvinneguiden. Har i år som i fjor lært en hel masse om alt og ingenting, ledd utrolig mye og tapt masse penger.
Må også rette en stor takk til @Fornybar og @hakon for å være så utrolig lette målskiver når dagen er mørk og porteføljen er rød.
Ellers en stor takk til alle her jeg daglig har fruktbare diskusjoner med, og please for Guds skyld: Kan nyttårsforsettet ditt for i år være å slutte å sende meg daglige dickpicks, @h3nk1. Den blir ikke større selv om du sender bildet i 4K isteden for 1080p.
Edit: glemte jo vår selvfølgelig vår store sjef @pdx som helt sikkert bruker mye av den verdifulle tiden til underbetalte østeuropeiske utviklere for å holde siden pen og pyntelig, mens han selv sitter på en solfylt strand nå i julen og sipper paraplydrinker for insider pengene våre. Om noen her inne har funnet nøkkelen til å tjene penger på aksjer så er det jo du!

30 Likes

Shit, sorry!

Jeg trodde jeg sendte dem til mora di :man_shrugging:

Jaja…hei, vent litt, hvorfor ga moren din meg din e-postadresse? :thinking:

God jul til alle :kissing_heart:

14 Likes

Sharing is caring som hu sa til meg.

God Jul!

5 Likes

God jul :joy:

Skål for å tape ferske penger i 2020 og for en masse god og lærerik insiderprat i det nye året også. Kanskje vi havner i pluss en gang, man skal aldri si aldri.

Heldigvis for deg @Konamixx er nok vitsene om moren din snart like brukt opp som emnet selv, og du igjen kan konsentrere deg om å oppdatere Grindr-kontoen din med de nyeste head-shotene (get it?) :wink:

Merry Christmas :lemon::money_with_wings:

12 Likes

God Jul alle TI venner!
Håper alle har en ok feiring, enten dere er på jobb, feirer i sammen med storfamilie eller er alene.

Vil rette en spesiell hilsen til vår øverste leder @pdx som har fortsatt det gode arbeidet med å drive et supert forum, håper du og dine får en fin og fredfull julefeiring.

En annen som også har stått på ekstra for endel av oss her på forumet er @kula, takk for alt du har bidratt med, håper du og dine også får en flott julefeiring.

10 Likes

God Jul og ha en fortsatt god gevinstsikring! :chart_with_upwards_trend::100:%

:santa:

4 Likes

Riktig god jul til alle sammen!
Det er fint med få børsdager før vi kommer ut på nyåret, så man kan sette ekstra pris på nære og kjære. Så håper jeg dere får en fredelig jul videre!

5 Likes

God jul til alle sammen!
Takk for fine, informative, utfordrende, lærerike, frustrerende, gode, tankevekkende, vittige, og mange flere typer stunder her i 2019!
Gleder meg til 2020 sammen med dere som deler og som er med på å gjøre forumet til det det er!
Slapp av, og lad batteriene, så leses og prates vi snart igjen! :santa::raised_hand_with_fingers_splayed::sun_with_face:

6 Likes
1 Like