Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

God jul fra TekInvestor! 🎄

God jul til deg @pdx og alle dere andre som er med å bidrar til at dette forumet holder dette nivået som det gjør. En ekstra tanke til dere som sitter alene eller kanskje opplever at alt kanskje ikke er like greit nå i disse tider. :heart:

23 Likes

God jul alle!

16 Likes

:point_up_2: Amen

God Jul alle sammen

11 Likes

God jul alle sammen, å la denne ene dagen i året, som skal være fri for børstenking, drømming eller forargelse, være i morgen.( drømmer er vel lov, men ikke børsdrømmer)

Julaften er for meg en fin dag, men og eneste dagen i året der eg faktisk synst det er viktig at man samles, flest mulig, så vet eg at ikke alle har noen å samles med, men da håper eg det er noen i nærområdet som strekker ut en hånd.

Eg hørte noe igår, som brente seg litt fast, det var :
«Dei som har det vansklig i julen, har det stort sett vansklig resten av året også»

Stort sett er folk opptatt av å hjelpe i julen, men hugs å stille opp for hverandre hele året, det er for mangen som ikke har det greit av våres landsmenn

Det var andakten fra Kronn, gooood juuul :cowboy_hat_face:

28 Likes

God jul alle sammen!

Skal prøve å ta til meg ordene dine om å la tankene være fri for børs @Kronn , selv om jeg i skrivende stund sitter og leser en 72-siders white paper for en ny kryptovaluta :slight_smile:

16 Likes

Takk for hyggelige ord :smile:

Minner også om Juleaksjonen vår, takk til alle som har bidratt her: Gi ditt bidrag til Juleaksjonen 2017 🎅

11 Likes

håper dere får realisert en god julefeiring :wink:

12 Likes

God jul folkens!

12 Likes

God jul alle sammen og måtte julaften være like bra som dette forumet :wink: :christmas_tree::santa:

12 Likes

God jul @pdx og alle dere andre. Takk for alle dumme handler dere har stoppet, og utrolig mye lærdom om askjemarked og annet dere har delt.

For en gjeng :grinning: :christmas_tree:

16 Likes

Henger meg på, det er flere som har oppsummert og kommet med velvalgte fine ord.

God Jul til dere alle, og en spesiell takk til @pdx, setter pris på jobben du gjør.

14 Likes

God jul alle sammen! :christmas_tree::santa:

11 Likes

God jul til alle sammen. Kos dere med familie og kjente. Takk for alle råd og tips :kissing_heart:

12 Likes

God jul! :evergreen_tree:

11 Likes

GOD JUL :santa: til alle sammen, og en spesiell takk til @pdx som har startet og administrerer TekInvestor forumet på en glimrende måte. Behøver ikke tilføye mer.
Alt som jeg kunne tenkt å tatt med, er allerede skrevet! :heart_eyes:

13 Likes

God jul alle sammen! :blush::christmas_tree:

9 Likes

God jul gutta krutt!

13 Likes

God jul til alle! :christmas_tree::santa:

11 Likes

God jul til alle på Tekinvestor! :christmas_tree:

11 Likes

Tar dette som et tegn😍

17 Likes