Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

God jul fra TekInvestor! 🎄

God jul gutta krutt!

13 Likes

God jul til alle! :christmas_tree::santa:

11 Likes

God jul til alle på Tekinvestor! :christmas_tree:

11 Likes

Tar dette som et tegn😍

17 Likes

Du får helt sikkert en fin Jul, @Duogdu! :santa:

6 Likes

God jul, folkens!

I går var jeg mest:

IMG_0703

I dag er jeg mer:

IMG_0704

18 Likes

God jul :slight_smile: :santa: :meat_on_bone:

8 Likes

God jul til alle her inne. Takk for et år preget med gode diskusjoner, bra analyser og god informasjonsflyt. Måtte 2018 bringe glede og økonomisk seier til alle! :smiley:

18 Likes

Måtte deres julegaveporteføljer være stigende! For de i nord, ja nord for polar— og moral—sirkel, husk at solenser ut til å ha påbegynt en OHS—formasjon.
Julealkohol i varianter kan bidra til kraftige svingninger, men kan være lurt å ikke overdrive. Heller huske på de små, de på sykehjem og de som ikke har så mange. :blush:

16 Likes

God jul alle sammen! Takk for et begivenhetsrikt år her på forumet. Må si at dette må være det beste året på forumet siden jeg først registrerte meg på Funcominvestor for en del år siden. Ser for meg at kvaliteten øker eksponensielt sammen med porteføljene våre i årene fremover, og ønsker å takke alle som har bidratt til å gjøre dette forumet til hva det er. En oase i et hav av dritt.

God jul gamle og nye Tekinvestorer, hverdagen hadde ikke vært helt den samme uten dere alle!

13 Likes

God jul til dere alle sammen. For en god gjeng vi har blitt! Det er en glede å diskutere med dere :santa::grinning::santa:

16 Likes

Er laaangt nord for både polar-og moralsirkelen, men ingen julealkohol her, bare julekos og mat med familien :smiley:
Julefesten er 2 juledag :grin::wink::beer::beers:

12 Likes

Første gangen jeg har hørt den! :grin:

God jul folkens! :snowflake:

12 Likes

Woah, 25 likes for posten min, tror eg er personlig rekord :+1:

7 Likes

God jul!

8 Likes

God jul og godt nyttår (-srally) ikke minst

10 Likes

God Jul :slight_smile:
…og godt Funcom-Nyttår :slight_smile:

9 Likes

God jul og Godt nyttårsrally!

image
PCIB og Funcom er naboen som fyrer av raketten før alle andre. Håper det er samme fyr som fortsetter like ivrig på nyttårsaften. :smiley:

9 Likes

God jul ja, men jeg må si jeg håper det er Nano som står for de råeste rakettene ut i det nye året! :grin::+1:

4 Likes

Godt Nyttår ! :santa::star_struck::clown_face::mage::fairy::genie::ok_man::ok_woman::family_woman_girl_girl::selfie::beers::boom::two::zero::one::seven::end::soon::two::zero::one::eight::interrobang:

4 Likes